کد خبر: ۲۴۵۶۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، بعد از جدایی مهدی رحمتی از استقلال هیچ گاه امیر قلعه‌نویی نسبت به جدایی رحمتی واکنش نشان نداده بود.

او طی این زمان نه از شماره یک سابق خود تعریف کرده بود و نه منتقد جدایی‌اش شد. امیر قلعه‌نویی اما یک روز مانده به بازی با پیکان درباره رحمتی حرف‌هایی زد. حرف‌هایی که تعبیرش می‌شود نوعی چراغ سبز به دروازه‌بان سابق برای اینکه اگر می‌خواهد به بازگشت فکر کند.

وقتی از امیر قلعه‌نویی درباره رحمتی پرسیده‌اند او بی آنکه منکر زحمات این دروازه‌بان برای استقلال شود چنین گفته است: «رحمتی الان بازیکن پیکان است و طبیعتا برای پیروزی تیمش تلاش می‌کند. من از تماشاگران استقلال خواسته‌ام مهدی را تشویق کنند. قرار است این اتفاق درجریان بازی رخ دهد. رحمتی دروازه‌بانی بود که برای استقلال زحمت کشید.»

قلعه‌نویی همین عبارات را هم با کمی لطافت کمتر در قابل جی لوید ساموئل به کار برده است اما اظهارات او درباره رحمتی اهمیت بیشتری برای هواداران استقلال دارد. قلعه‌نویی در ادامه حرف‌هایش از محسن فروزان هم تعریف کرده تا شاگرد کنونی‌اش در استقلال را از تمجید خود بی‌نصیب نگرداند. قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد فروزان در بازی‌های قبل گفت: «محسن عملکرد خوبی در استقلال داشته. او در بازی‌ها تک‌به‌تک‌های زیادی را گرفته و ما از عملکردش راضی هستیم. بخشی از مشکلات ما برمی‌گردد به غیبت مدافعانمان. امیدواریم زودتر مدافعان مصدوم ما برگردند. احتمالا 2 هفته دیگر مصدومانمان را خواهیم داشت.»

سرمربی استقلال با تعریف و تمجید از ابراهیم‌زاده حرف‌هایش را ادامه داد: «ابراهیم زاده بسیار فنی، خوش اخلاق و بزرگ است. او سال گذشته بدشانسی آورد و هر جا که بوده علمی کار می‌کند. ما بازی سختی داریم و مطمئنم که ایشان هم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند. همین مساله باعث زیبایی بازی می‌شود. ما بازی آنها با گسترش را دیده‌ایم. آنها در کمترین زمان حمله می‌کنند و این خطرناک است. البته ضعف‌ها را هم شناسایی کردیم و از طرف دیگر ما فعل خواستن را صرف می‌کنیم و همه یک تیم هستیم. همه در استقلال همدل هستند و تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. همین که ما تا آخرین لحظه به دنبال پیروزی هستیم خیلی مهم است. آقای ابراهیم‌زاده از همکاران و دوستان خوب ماست. ما بعد از اینکه در تیم ملی از هم جدا شدیم، با هم در ارتباط هستیم. اینها قشنگی فوتبال است. با این حال ما یک تیم بوده و همه و همه در حال تلاش هستیم تا به هدفمان برسیم. بدون اغراق می‌گویم، تا همین الان هم من کمترین نقش را داشته‌ام. با این همه خوشحالم که مجموعه استقلال، یک تیم است.»

قلعه‌نویی به بازی‌های جام حذفی و قرعه کشی انجام شده هم اشاره‌ای دارد. سرمربی استقلال می‌گوید: «خب قرعه‌کشی است دیگر! چه کار می‌شود کرد؟ در ایران حتی تیم‌های لیگ یکی را هم نباید دست کم بگیرید. تیم‌ها آنقدر به هم نزدیک هستند که هیچ دیداری قابل پیش‌بینی نیست. در 4 هفته‌ای که گذشته، تیم‌ها به هم نزدیک بوده‌اند. در بازی با سایپا با وجود سوار بودن ما بر مسابقه، نزدیک بود بازنده شویم. این مساله در بازی با سپاهان برعکس بود و با وجود بازی خوب، شکست خوردیم.»

قلعه‌نویی همچنان عقیده دارد که با استقلال به ایده‌آل‌هایش نرسیده است: «البته ما هنوز به ایده‌آل نرسیده‌ایم. اصلا قابل مقایسه با پارسال نیستیم. سال گذشته در برخی بازی‌ها نهایتا 4 کرنر زده‌ایم اما امسال دو برابر شده است. ما در این فصل کمی روی اشتباه‌های فردی مشکل داشته‌ایم و باقی مسائل حل شده است. این نشان می‌دهد ما در فاز تهاجمی خیلی پیشرفت کرده‌ایم و روز به روز بهتر هم می‌شویم.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها