کد خبر: ۲۴۴۷۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه" مهرداد ميناوند در رابطه با درگيري لفظي علي دايي و مايلي کهن گفت: اين اختلافات بين بزرگان باشگاه دل هواداران را به درد مي‌آورد و اين دوستان بايد به اين مسائل توجه کنند.

ميناوند با اشاره به اينکه هر دوي طرفين درگيري از مفاخر فوتبال ايران و پرسپوليس هستند ادامه داد: به شخصه صلح طلب هستم و اميدوارم هر دوي اين عزيزان با پادرمياني بزرگان و مسوولان تيم به اين اختلاف پايان دهند. در اين شرايط طرفداري از هر کدام از اين دوستان که علي دايي به عنوان همبازي ام و مايلي‌کهن بعنوان مربي‌ام آتش اختلافات را بيشتر مي‌کند. اين اتفاقات اصلا خوب نيست و بزرگتران ورزش، پرسپوليس و مسوولان باشگاه بايد هر چه زودتر آن را ختم به خير کنند.

علي دايي و محمد مايلي‌کهن بارها طي ساليان گذشته با يکديگر به بحث پرداخته و کارشان به شکايت کشي هم کشيده بود. ميناوند در اين رابطه گفت: اميدوارم چنين چيزي ديگر اتفاق نيفتد و يک بار براي هميشه اين اختلاف به پايان برسد.

ميناوند با اشاره به اينکه اتفاقاتي از اين دست فقط در ايران است که رخ مي دهد گفت: همين الان از خبر درگيري اميرحسين صادقي و امير قلعه نويي باخبر شدم. خبرهايي از اين دست در ليگ هاي ديگر هر 5-6 سال يک بار اتفاق مي افتد. اما در اينجا هر روز بايد منتظر يک دعواي تازه باشيم. پيشکسوتان بهتر است ميانه دعوا را بگيرند و براي به کرسي نشاندن حرف خود از شخصي طرفداري نکنند و شعله آتش را بيشتر نکنند.

ذات فوتبال جوانمردي است. من هم در عمر ورزشي‌ام اشتباه کرده ام اما هيچ وقت عمدي نبود. اما الان قضيه به گونه اي پيش ميرود که اصل جوانمردي در ورزش ناديده گرفته مي شود. تنها خواهشم اين است که پيشکسوتان با ميانجيگري شعله اين آتش را کم کنند و دل هواداران را بيشتر از نشکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها