کد خبر: ۲۴۴۴۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، این ملی‌پوش کامرونی تنها بازیکنی بود که در بازی دوستانه‌ی دوشنبه‌شب تیم لوییس انریکه در برابر تیم لئون مکزیک که به پیروزی ۰-۶ بارسلونا انجامید روی نیمکت باقی ماند. سانگ پس از یک نتیجه‌ی مأیوس‌کننده در جام جهانی به تمرینات بازگشته است، اما حالا پس از جذب ایوان راکیتیچ از سویا، از سوی کادر فنی بارسلونا مازاد بر نیاز تلقی می‌شود.
مسوولان بارسا به این بازیکن ۲۶ ساله گفته‌اند آزاد است تا باشگاه جدیدی برای خود بیابد که ترجیح او بازگشت به لیگ برتر است. حال شاید آرسنال که در تابستان ۲۰۱۲ این بازیکن را به مبلغ ۱۵ میلیون پوند به بارسلونا واگذار کرد وسوسه شود تا او را به امارات بازگرداند.
این هافبک دفاعی پس از آن که یک فصل به صورت قرضی از تیم فرانسوی باستیا در آرسنال حضور پیدا کرد، شش سال با توپچی‌ها همراه بود. اما موفق نشد تا جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا برای خود بیابد و حالا مشتاق است تا در باشگاهی دیگر در ترکیب ثابت به میدان برود.
غول‌های کاتالان مایل اند تا از فروش سانگ ۸ میلیون پوند به‌دست بیاورند، اما او را برای یک جابه‌جایی قرضی نیز آزاد گذاشته‌اند. رقیب شمال لندنی آرسنال، تاتنهام هم برای جذب این بازیکن رقابت می‌کند. به‌علاوه، گالاتاسرای و چند تیم از ایتالیا نیز به قابلیت‌های این بازیکن علاقه نشان داده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها