کد خبر: ۲۴۴۳۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
مرد جوانی که به طلاجات منزل عمویش در شهرستان چناران استان خراسان رضوی دستبرد زده بود، شناسایی و دستگیر شد
مرد جوانی که به طلاجات منزل عمویش در شهرستان چناران استان خراسان رضوی دستبرد زده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش اعتماد، سرهنگ قربان صنعتی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران با اعلام این خبر گفت: پس از شکایت فردی درباره سرقت بیش از 50 میلیون ریال طلاجات، وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه از منزلش شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با حضور در محل و بررسی‌های صحنه جرم با توجه به سرنخ‌های به جامانده و یکسری تحقیقات از مالباخته به برادر‌زاده جوان وی مظنون شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با سرقت با بررسی دقیق صحنه جرم و انجام کار اطلاعاتی با اطمینان از دست داشتن برادر‌زاده در سرقت منزل با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم که جوانی 28 ساله و فاقد سابقه کیفری بود پس از انجام تحقیقات فنی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به جرم خود در این رابطه اعتراف و اظهار داشت: به خاطر اختلاف شدیدی که با عمویم داشتم درصدد انتقام از وی بودم و در یک فرصت مناسب و با اطمینان از خالی بودن منزل عمویم با شکستن قفل در منزل وارد شدم و طلاجات، وجه نقد و گوشی تلفن همراه را سرقت کردم.
سرهنگ صنعتی خاطرنشان کرد: در این راستا اموال مسروقه به ارزش 50 میلیون ریال از منزل سارق کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها