کد خبر: ۲۴۴۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۴ آبان ۱۳۹۰
598 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران: یک مقام رژیم صهیونیستی از طرح این رژیم برای ساخت 10میلیون واحد مسکونی در چارچوب سیاست شهرک سازی اشغالگران قدس برای یهودی کردن کامل سرزمین غصب شده ملت فلسطین در یک دهه آینده پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "ایلی یشای" وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی به طرح خطرناک این رژیم برای ساخت 10 میلیون واحد مسکونی در مناطق اشغالی و فلسطینی نشین در چارچوب توطئه یهودی کردن کامل سرزمین غصب شده ملت فلسطین اعتراف کرد.

این مقام رژیم صهیونیستی گفت : کابینه اسرائیل درصدد احداث 10 میلیون واحد مسکونی در طی یک دهه آینده است.

یشای اظهار داشت : هدف از این تصمیم، کمک به حل بحران مسکن و آمادگی برای جذب مهاجران جدید است. وی افزود: ما نمی دانیم در سالهای آینده چه پیش خواهد آمد، به همین سبب باید برای هر سناریویی در آینده آماده شویم.

چندی پیش رسانه ها از طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی در شهرکهای صهیونیست نشین برای جدایی کامل بیت المقدس از دیگر مناطق فلسطینی خبر داده بودند.

خاطر نشان می شود رژیم صهیونیستی با وجود انتقادهای شدید در سطح جهان،  با چراغ سبز آمریکا و حمایتهای غربی ها و ضعف و انفعال سازمان ملل متحد و رویکرد سازشکارانه بیشتر رژیمهای عربی و تشکیلات خودگردان همچنان به این اقدامات غیر قانونی خود ادامه می دهد، این رژیم پیشتر نیز از طرح ساخت 1100 واحد مسکونی دیگر در شرق بیت المقدس اشغالی خبر داده بود.

در این زمینه سلیوان شالوم معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت با درخواست جامعه جهانی برای توقف شهرک سازی در مناطق اشغالی، بر ادامه این اقدامات غیر قانونی تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها