کد خبر: ۲۴۴۱۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،این هفته هم اجازه بازی به علی حمودی داده نشد. حتی وقتی میلاد غریبی، حسین ماهینی و شهاب کرمی توانستند برای تیم‌شان بازی کنند، باز هم ناظر بازی استقلال – سپاهان با حضور علی حمودی در این مسابقه مخالفت کرد! آن هم در شرایطی که سازمان لیگ پیش از آن کارت بازی این بازیکن را صادر کرده بود. به همین دلیل هم مخالفت با بازی او مقابل استقلال علامت سوال‌های زیادی را مقابل نام حمودی قرار داده است.

حالا خبرهایی که از منابع غیررسمی منتشر می‌شوند، نام علی حمودی را در کنار بختیار رحمانی و سعید حلافی قرار می‌دهند تا این سه نفر از میان 40، 50 فوتبالیست متهم، سرباز شناخته شوند. همه این خبرها هم در حالی دهان به دهان می‌چرخند که همه چیز به اعلام نهایی نظام وظیفه بستگی دارد و نام‌هایی که آنها در این رابطه اعلام کنند.

علی حمودی که فعلاً به دستور باشگاه سکوت اختیار کرده، در پاسخ به تماس ما هیچ مصاحبه‌ای را تأیید نمی‌کند و ترجیح می‌دهد سکوت کند. رسول خوروش هم توصیه‌اش همین است که حمودی با صحبت در این رابطه خود را به دردسر نیندازد. سرپرست باشگاه سپاهان اما داستان بازی نکردن علی حمودی و تماس‌هایی که در این رابطه با سازمان لیگ داشته‌اند را اینطور توضیح می‌دهد: «ماجرای علی حمودی، داستانی است بین خود او، سازمان لیگ و سازمان نظام وظیفه. البته ما هم سعی کردیم به او کمک کنیم و به همین خاطر به دنبال شکایت باشگاه ذوب‌آهن درباره بازی حسین ماهینی در پرسپولیس، در تلاش هستیم تا اعتراض خود درباره ممانعت ناظر بازی برابر بازی کردن این بازیکن را پیگیری کنیم.»

خوروش تأکید می‌کند: «ناظر بازی در شرایطی اجازه بازی به علی حمودی را نداده که سازمان لیگ پیش از آن کارت بازی این بازیکن را صادر کرده بود!» سرپرست باشگاه سپاهان اما در شرایطی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که یکی از منابع آگاه در سازمان لیگ به گونه‌ای غیرمستقیم در پاسخ به پرس‌وجوهای ما درباره علت بازی نکردن حمودی، اینطور توضیح می‌دهد: «سازمان نظام وظیفه تا کنون جعلی بودن کارت معافیت سه بازیکن را تأیید کرده است و سایر بازیکنان مشکلی ندارند. اگر تا کنون سازمان لیگ درباره این موضوع مکاتبه‌ای انجام نداده حتماً حمودی جزو محرومان است!»

چیزی که مسلم است اینکه باشگاه سپاهان همچنان منتظر تماسی رسمی از سوی سازمان لیگ است تا تکلیف علی حمودی را روشن کند! تماسی که برخلاف وعده داده شده بعد از بازی با استقلال، هنوز با سپاهانی‌ها گرفته نشده است و به احتمال قوی سپاهان حمودی را از دست خواهد داد!

حمودی اما در شرایطی امکان همراهی سپاهان را از دست داده است که برخلاف باشگاه‌هایی مثل فولاد و پرسپولیس، مسوولان باشگاه سپاهان از همان ابتدا خود را از پرونده مشکلات کارت معافیت حمودی کنار کشیدند و مثل باشگاه‌های دیگر کاری در جهت جمع کردن مدارک تبرئه این بازیکن انجام ندادند. احتمالاً حالا هم در صورت جدایی این بازیکن خود را سرزنش نمی‌کنند چرا که سیاست سپاهان برای مقابله با حاشیه‌های این چنینی حذف عامل حاشیه‌ساز است و بس!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها