کد خبر: ۲۴۳۹۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،مهدی طارمی … صرف نظر از اینکه با اسمش می‌توان تیترهای زیادی ساخت او یک جوان آینده دار است که با گلش پرسپولیس را از بحران درآورد.

طارمی فصل قبل دومین گلزن برتر لیگ یک بود و در ایران جوان بوشهر بازی می‌کرد. می‌گویند اطرافیان دایی او را به سرمربی پرسپولیس معرفی کرده‌اند و دایی هم که بازی و البته فیزیکش را دیده، او را جذب تیمش کرده است.

طارمی قبل از ایران جوان در شاهین بوشهر توپ می‌زد. در تیم حمید استیلی که البته آن زمان خیلی جوان‌تر بود و زیاد به بازی گرفته نمی‌شد. جدا از موقعیت‌شناسی او یک پنالتی زن خوب هم هست و گفته می‌شود که پدرش هم فوتبالیست قابلی بوده.

خوبی علی دایی این است که به جوان‌ها میدان می‌دهد. او فصل قبل پدیده‌ای مثل عباس‌زاده را به فوتبال ایران معرفی کرد. یادمان نرود صادقیان و عالیشاه در تیم او به اندازه کافی «فضا» داشته‌اند. دایی اما طرفدار بازیکنانی است که مثل خودش از فیزیک درست و حسابی برخوردارند. او زیاد بازی «فانتزی‌باز»ها را دوست ندارد و شاید به همین خاطر است که اواخر فصل قبل خلعتبری در تیم او جایی نداشت و هادی نوروزی هم زیاد فرصت بازی به دست نمی‌آورد. در عوض عباس‌زاده، یونس شاکری و همین طارمی همگی بلندقد و فیزیکی هستند.

البته طارمی جلوی ذوب‌آهن در طول 90 دقیقه درخشش فوق‌العاده زیادی داشت اما همان یک ضربه سر او کافی بود تا تیم دایی از بحران خارج شود.

بازیکنانی مثل او اگر در تیم‌هایی مثل ذوب، ملوان، نفت، پیکان و … چندین گل هم بزنند سخت دیده می‌شوند اما مزیت حضور در پرسپولیس و استقلال همین است که می‌بینید. یکی مثل او با یک گل روی جلد روزنامه‌ها می‌رود، درست مثل شهباززاده که با گل هفته پیشش جلوی استقلال خوزستان روی جلد روزنامه‌ها رفتن را تجربه کرد و مثل رمضانی، بازیکن جوان استقلال که باید سر توپ زدن وپاس گل دادن اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت. طارمی تا روز چهارشنبه می‌تواند گلی را که زده مزه مزه کند اما او خوب می‌داند که مهاجم به گل زدن «زنده» می‌ماند پس اگر می‌خواهد اسمش همچنان روی زبان‌ها باشد باید باز هم از این گل‌ها بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها