کد خبر: ۲۴۳۸۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از برگزاری بازی این تیم در مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز خبر داد.
محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به عدم کیفیت مطلوب چمن ورزشگاه غدیر اهواز، دیدار دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه 20 هزار نفری تختی اهواز برگزار می شود.
وی افزود: علیرغم تلاش های انجام شده برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز، اما متاسفانه با مشکل زمین چمن این ورزشگاه مواجه شده و در حال حاضر در صدد پیگیری رفع آن هستیم.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: ورزشگاه غدیر اهواز پس از دریافت تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یک ورزشگاه بین المللی مطرح شده است که باید بتواند علاوه بر بازی های داخلی جوابگوی دیدارهای آسیایی هم باشد به همین دلیل تلاش می کنیم تا در اسرع وقت مشکل زمین چمن این ورزشگاه را رفع کرده و آن را برای ادامه بازی های لیگ آماده سازیم.
ابن قاسم تصریح کرد: در همین راستا بازی دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در روز سه شنبه 28 مرداد، ساعت 19:25 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم فولاد و استقلال خوزستان از هفته چهارم چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها