کد خبر: ۲۴۳۷۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سرمربي فيورنتينا از پيروزي برابر رئال مادريد در ديداري دوستانه خوشحال است. او مي گويد پيروزي بزرگ و روحيه‌بخشي را به دست آوردند.

 

به گزارش پایگاه 598، فیورنتینا در دیداری دوستانه دست به کاری بزرگ زد و موفق شد رئال مادرید را با همه ستارگانش با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد.
به گزارش ایسنا، وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان و موفق فیورنتینا از این پیروزی ارزشمند برابر رئال مادرید بسیار خوشحال است. او پس از بازی در گفت‌وگو با رسانه‌های ایتالیایی گفت: از این پیروزی بسیار خوشحالم؛ چرا که برابر تیم بزرگی بازی را به سود خود به پایان بردیم. بازی خوب و حساب شده ای را به نمایش گذاشتیم؛ هر چند شروع بسیار بدی داشتیم. می‌توانستیم در نیم ساعت نخست بهتر ظاهر شویم. در شروع بازی اسیر حریف شدیم اما رفته‌رفته خود را پیدا کردیم و تیم برتر میدان شدیم.
او ادامه داد: بازی پایاپایی را برابر رئال مادرید به نمایش گذاشتیم. از این نتیجه و نمایشی که داشتیم بسیار خوشحال هستم. هر چند این بازی دوستانه بود اما از این پیروزی خوشحالم. استفاده خوبی از این دیدار دوستانه کردیم؛ چرا که نقاط قوت و ضعف خود را شناسی کردیم و پیروزی روحیه بخشی را به دست آوردیم.
بازیکن سابق رم افزود: باید از این پیروزی خوشحال باشیم و به خود ببالیم. این پیروزی باعث شد تا فصل را با روحیه بالایی آغاز کنیم. در دیدار برابر رئال ثابت کردیم که از نظر بدنی بسیار آماده هستیم و این نشان می دهد که آماده هستیم تا فصل جدید رقابت های سری A را آغاز کنیم.
سرمربی فیورنتینا در پایان سخنان خود گفت: ما هویت و شخصیت قوی داریم و می توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم. پیروزی همواره لذت بخش است اما نباید فراموش کنیم که هدف اصلی ما درخشش در رقابت های سری A است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها