کد خبر: ۲۴۳۶۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: «گزارشگر بازی در مورد فروزان می‌گفت خروج‌هایش خوب نیست در حالی که نقطه قوت فروزان خروج‌هایش است و توپ‌هایی که پشت دفاع جمع می‌کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش،کریم بوستانی که در حاشیه دیدار استقلال برابر سپاهان، به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد، در خصوص این دیدار گفت: «استقلال بازی را خوب شروع کرد و پس از سه، چهار کرنری که زدیم توانستیم روی یکی از این کرنرها به گل زیبایی برسیم. بعد از گل هم بازی در دست استقلال بود اما پنالتی که برای سپاهان گرفته شد، شیرازه تیم ما را از هم پاشید.»

 

وی افزود: «امیر قلعه نویی هم در بین دو نیمه به بازیکنان روحیه داد به طوری که در نیمه دوم توانستیم حملات خوبی را روی دروازه سپاهان داشته باشیم. حتی 9 کرنر هم روی دروازه این تیم زدیم. اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم.»

 

بوستانی در خصوص اخراجش گفت: «هیچ‌کس بهتر از فغانی نمی‌داند چرا من اخراج شدم. آقای فغانی از وسط زمین مرا اخراج کرد و در بین دو نیمه وقتی دلیل این اخراج را از او پرسیدم با کمال تعجب گفت: "چون دست تکان می‌دادی برای همین اخراجت کردم".»

 

وی در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را چطور می‌بینید، افزود: «هفته به هفته بهتر می‌شویم و تنها نگرانی ما خط دفاعی تیم است. امیدوارم به زودی صادقی و عمران‌زاده به ما اضافه شوند تا شرایط آرمانی را به دست بیاوریم. من به شما قول می‌دهم که استقلال در لیگ و جام حذفی مدعی قهرمانی است.»

 

مربی دروازه بان های استقلال همچنین در واکنش به گزارشگر این دیدار تصریح کرد: «نمی‌دانم گزارشگر اصفهانی بازی با سپاهان فوتبالی است یا نه اما باید بگویم او در مورد فروزان می‌گفت خروج‌هایش خوب نیست در حالی که نقطه قوت فروزان خروج‌هایش است و توپ‌هایی که پشت دفاع جمع می‌کند. این آقا یک صحنه را نشان دهد تا ما هم متوجه بشویم شاید یک بازی دیگر را گزارش می‌کرده است. اگر خروج‌های فروزان نبود سپاهان گل‌های بیشتری می‌زد.»

 

بوستانی در پایان تاکید کرد: «محسن یک دروازه‌بان جوان و باتجربه است او در دیدار قبلی برابر استقلال خوزستان هم چند تک به تک گرفت و در دیدار مقابل سپاهان خروج‌های موفقی داشت و توانست به خط دفاعی کمک کند. فروزان در این سه هفته نشان داد که می‌تواند دروازه‌بان بزرگی باشد. او در تیم تراکتورسازی که پرطرفدار بوده کار کرده و سابقه دعوت به تیم ملی را دارد و در این مدتی که به استقلال آمده نشان داده دروازه‌بان متزلزلی نیست و رو به رشد است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها