کد خبر: ۲۴۳۶۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: «نمي دانم شما چه جوري حساب كرديد كه روزهای گل نزدن من در لیگ شد 220 روز؟»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران،با گذشت سه هفته از شروع مسابقات ليگ برتر، هنوز پای مهاجمان سایپا به گلزنی باز نشده و همین باعث شده است تا انتقادات زیادی به آنها وارد شود.

 

البته سیدمهدی سیدصالحی بیشتر از بقیه زیر تیغ انتقادها قرار دارد. این بازیکن در این خصوص گفت: «در لیگ این همه مهاجم داریم. نمی دانم گل نزدن من چرا برای برخی اینقدر مهم شده است و به من گیر داده اند. هنوز 27 هفته به پایان مسابقات مانده است و فرصت برای گل زدن زیاد است. من، میداودی و دیگر مهاجمان خیلی تلاش می کنیم تا به گل برسیم اما نمی دانم چرا موفق به باز کردن دروازه حریفان نمی شویم. آن عده که از ما انتقاد می کنند تلاش ما را نمی بینند در غير اينصورت اینطور ما را زیر تیغ انتقادات شان قرار نمی دادند.»

 

سيدصالحي در اين خصوص كه آخرين گل او در ليگ برتر مربوط به 220 روز پيش و بازي پرسپوليس و فولاد بود اظهار داشت: «نمي دانم شما چه جوري حساب كرديد كه شد 220 روز؟ ليگ كه 90 روز تعطيل بود در ضمن مگر هر روز من بازي مي كنم كه مي گويند 220 روز است گل نزدم! الان مثل اينكه روي من زوم كردند و خدا بايد به خير كند.»

 

مجید جلالی در مصاحبه هایش مدعی شده که سیدصالحی این فصل می تواند آقای گل شود. این بازیکن در این خصوص تصریح کرد: «آقای جلالی روحیه و انگیزه را در من دیده اند و به همین خاطر هم این حرف را زده اند. تلاش می کنم تا همان مهاجمی باشم که ایشان انتظارش را دارند. کسب این عنوان برای من دور از دسترس نیست. انگیزه اش را دارم و بازیکنی هم نیستم که توانایی های فنی ام پایین باشد.»

 

این مهاجم با اشاره به هدف شان در فصل جدید تاکید کرد: «عده ای می گویند که سایپا سقوط می کند اما خود من سایپا را تیمی می بینم که می تواند برای کسب سهمیه بجنگد. لیگ را بد شروع نکردیم و رفته رفته بهتر هم می شویم.»

 

سیدصالحی امیدوار است که در بازی این هفته برابر استقلال طلسم شکنی کند و اولین گلش در فصل جدید را به ثمر برساند. او گفت: «پیروزی در اين بازی می تواند شوک بزرگی را به تیم ما وارد کند. گلزنی مقابل استقلال هم باعث می شود تا من هم روی غلتک بیفتم. دوست دارم در این بازی پایم به گلزنی باز شود و استارت گلزنی هایم از این دیدار زده شود. نبود مدافعانی مثل عمران زاده و صادقی هم کار ما را برای باز کردن دروازه استقلال راحت تر می کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها