کد خبر: ۲۴۳۵۵۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

تماشاگری به نام فروزان!

طی چند سال گذشته استقلال هر مشکلی داشت، اما خیالش بابت دروازه راحت بود. حضور سیدمهدی رحمتی درون دروازه آبی‌پوشان آنقدر خیال کادرفنی را راحت کرده بود که به دروازه‌‌بان دوم فکر نمی‌کردند. اما در این فصل شرایط برعکس شده است. استقلال در تمام پست‌ها نفرات شایسته‌ای دارد ولی پست دروازه‌بانی بسیار متزلزل است.

محسن فروزان که مدعی شده بود می‌خواهد تا پایان عمر فوتبالی‌اش در استقلال بماند، در بازی مقابل سپاهان بیشتر نقش یک تماشاگر را بازی کرد و نتوانست مانع فروپاشی دروازه‌اش شود. البته اگر تیر دروازه کمی بالاتر بود و سوکای هم تمرکز بیشتری داشت، فروزان مجبور می‌شد چند بار دیگر هم توپ را از درون دروازه بیرون بیاورد. با عملکردی که فروزان در دیدار مقابل سپاهان داشت، به درواز‌ه‌‌بان دیگر استقلال چراغ سبز نشان داد تا بیاید و جای او را در ترکیب اصلی آبی‌پوشان بگیرد.

قلعه‌نوعی خطاب به استقلالی‌ها
اشتباهات داور، بیشتر از اشتباهات شما نبود

امیر قلعه‌نوعی پس از پایان دیدار استقلال مقابل سپاهان چند دقیقه‌ای بیشتر با شاگردان خود صحبت کرد و در همین چند دقیقه هم از عملکرد آنها انتقاد کرد. قلعه‌نوعی به محض حضور در رختکن به بازیکنان استقلال گفت:‌تا یک بازی خوب انجام می‌دهید و من از شما تعریف می‌کنم، بازی بعدی من را پشیمان می‌کنید. اگر قرار است اینطور باشد، بگویید که دیگر از شما تعریف نکنم. هنوز سه هفته از لیگ نگذشته اینطور مغرور می‌شوید، خدا به داد ما برسد که تا پایان رقابت‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد. در هر صورت از همان نکاتی که می‌ترسیدم به سرمان آمد. یک هفته به شما گفتم که تاکتیک اصلی سپاهان حرکت در عمق است ولی کو گوش شنوا…!
سرمربی آبی‌پوشان در ادامه از شاگردانش خواست تا در مورد مسائل داوری صحبتی نداشته باشند.

قلعه‌نوعی در این خصوص گفت من منکر اشتباهات فغانی نیستم. قبول دارم که او با اشتباه خود در گرفتن پنالتی تمرکز تیم را بر هم زد ولی در ادامه ما هم کم اشتباه نداشتیم. می‌توانستیم همانند بازی با راه‌آهن به شرایط مطلوب برگردیم و حتی بازی را ببریم ولی اشتباهات فردی خودمان این نتیجه را رقم زد. مطمئن باشید اشتباهات شما کمتر از اشتباهات داور نبود و اگر خواستید انتقاداتی از فغانی داشته باشید، اول از خودتان انتقاد کنید که چرا در 15 دقیقه پایانی بازی نتوانستید حتی یک موقعیت گل خلق کنید. از شما انتظار بیشتری داشتم زیرا این فصل دیگر بهانه‌های سال گذشته را ندارید. همه پول گرفتید و خوشبختانه مسئولان به قولها عمل کردند پس من نمی‌دانم دیگر مشکل کار کجاست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها