کد خبر: ۲۴۳۵۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: «فغانی همیشه بدون توجه به این‌که چه تیم هایی در زمین هستند قضاوت می کند.»
به گزارش پایگاه 598، در روزی که استقلالی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند، این شاگردان زلاتکو کرانچار بودند که خیلی خوب ظاهر شدند و حتی تا مرز رقم زدن یک جشنواره گل هم پیش رفتند.

 

محمدرضا خلعتبری درست مثل 2 بازی گذشته این تیم اصفهانی، یکی از بهترین‌های میدان بود. این بازیکن نه تنها با نفوذهای پی در پی خود بارها خط دفاع تیم آبی‌پوش را تخریب کرد بلکه با دادن پاس گل توانست تاثیرگذاری‌اش را علنی و نمایان کند.

 

* بازی را بد شروع کردید اما در ادامه خوب ظاهر شدید و در نهایت هم به پیروزی رسیدید.

- به نظرم بازی را بد شروع نکردیم. روی یک اتفاق گل خوردیم و می‌توانستیم آن گل را هم دریافت نکنیم.

 

* استقلالی‌ها معتقدند که داوری به ضررشان بوده و زمینه‌ساز شکستشان شده است، نظرت در این خصوص چیست؟

- فکر می‌کنم که آقای فغانی خیلی خوب سوت زدند. ایشان همیشه بدون توجه به این‌که چه تیم‌هایی در زمین هستند قضاوت می‌کنند. من در کل داوری ایشان را خوب دیدم.

 

* از نظر تو آن صحنه‌ای که پنالتی اعلام شد، درست بود؟

- من دقیقا آن صحنه را ندیدم و نمی‌دانم که توپ به دست خورد یا دست به توپ! آقای فغانی هر صحنه‌ای را که ببینند اعلام می‌کنند. به هر حال کارشناسان هم نظرشان را خواهند گفت.

 

* بازی را چطور دیدی؟

- خیلی خوب بازی کردیم؛ حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. البته با اختلاف گل خوبی هم استقلال را شکست دادیم.

 

* اما استقلال آن تیم همیشگی نبود و همین کار سپاهانی‌ها را راحت کرده بود!

- اصلا اینطور نیست. استقلال در زمین مهره و بازیکن کم نداشت. این تیم مثل همیشه بازی کرد. این سپاهان بود که خیلی عالی ظاهر شد و به استقلالی‌ها اجازه نداد که مانع از موفقیتش شود. آن همه موقعیت گل داشتیم آن هم در شرایطی که استقلالی‌ها خوب بازی می‌کردند. پس این نشان‌دهنده قدرت بالای سپاهان است.

 

* خیلی‌ها معتقدند سپاهان در این 3 بازی درخشش خود را بیشتر مدیون مهاجمان و خط حمله تیمش بوده، نظر خودت چیست؟

- سپاهان این فصل نه تنها در یک پست بلکه در تمامی خطوط قوی است. کل تیم خوب است که خوب هم نتیجه می‌گیرد. اینطور نیست که بخواهیم بگوییم چون فلان بازیکن خوب است تیم نتیجه می‌گیرد.

 

* قبل از بازی عنوان کرده بودی نوبت شریفی است که در این بازی گلزنی کند، دقیقا همینطور هم شد.

- شریفی از جمله بازیکنان خوب و آینده‌دار فوتبالمان است. بیشتر از این‌که دوست داشته باشم خودم گلزنی کنم، برای موفقیت تیم و گلزنی شریفی دعا می‌کردم چرا که گل زدن به استقلال باعث می‌شد تا روحیه‌اش برای بازی‌های آتی بالا برود و برای ادامه مسابقات با انگیزه‌تر شود.

 

* خود تو هم در این 3 بازی جزو بهترین‌ها بودی و نشان دادی که می‌خواهی دوباره همان خلعتبری خوب و گلزن شوی، چقدر امیدوار به ادامه این روند هستی؟

- فصل گذشته آن طور که انتظار داشتم پیش نرفت اما برای فصل جدید می‌خواهم آن ناکامی‌ها را جبران کنم و در کنار آن بازیکن خوبی هم برای سپاهان باشم و بتوانم دوباره به تیم ملی برسم.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها