کد خبر: ۲۴۳۴۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، کفشگری درباره برد پرسپولیس به "ورزش سه" می گوید:« نیمه اول ، بازی متعادل بود اما فکر می کنم موقعیت های ما بیشتر بود. نیمه دوم ذوبی ها توپ را در اختیار گرفتند، آنها بیشتر صاحب توپ بودند اما نتوانستند موقعیتی روی دروازه ما بوجود بیاورند. آنها فقط خوب پاس می دادند اما نمی توانستند خطری روی دروازه ما ایجاد کنند. ما تمرکزمان را گذاشته بودیم تا سه امتیاز را بگیریم و خدا را شکر که به خواسته خود رسیدیم و احیا شدیم»

کفشگری در این بازی هم کارت زرد گرفت اما نسبت به قبل باهوش تر بازی کرد تا برای بار دوم در لیگ چهاردهم اخراج نشود. او در این باره می گوید:« اگر سرم هم می رفت اخراج نمی شدم. کارت زرد گرفتم، چون پشت من سه، چهار بازیکن ذوب حضور داشتند و این امکان وجود داشت که خطری روی دروازه ما بسازند. در ادامه حواسم جمع بود که کارت زرد دوم را نگیرم. هوشیارتر از قبل بازی کردم تا مبادا داور اخراجم کند. خدا را شکر همینطور هم شد و این بازی به خیر و خوشی برای من تمام شد»

هافبک میانی پرسپولیس درباره بازی با ملوان می گوید:« درست است که ملوان در سه هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اما این تیم همیشه در انزلی خطرناک است. ما دوست داریم که روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. به همین دلیل برای کسب سه امتیاز به انزلی می رویم تا برنده بازی شویم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها