کد خبر: ۲۴۳۴۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، فورلان انتقال هم‌تیمی‌اش به بارسلونا را شگفت‌انگیز خواند اما معتقد است محرومیت این مهاجم 27 ساله بیش از حد سخت‌گیرانه بوده‌است.
کاتالان‌ها با وجود محرومیت چهار ماهه سوآرز، او را با قیمت 88 میلیون یورو از لیورپول خریداری کردند. سوآرز پس از گاز گرفتن کیلینی مدافع ایتالیا در جام جهانی، از طرف فیفا محروم شد.
دادگاه حکمیت ورزش پس از درخواست روز پنج‌شنبه سوآرز، این جریمه را که او را حتی از تمرین با تیمش نیز محروم می‌کرد کاهش داد.
فورلان با وجود قبول حق فیفا برای مجازات سوآرز، اذعان کرد که جلوگیری از تمرین‌کردن او با هم‌تیمی‌های جدیدش ناعادلانه است.
فورلان در مصاحبه با مارکا در رابطه با سخت‌گیرانه بودن مجازات فیفا گفت: بله سخت‌گیرانه است. بیش از حد سخت‌گیرانه. او ادامه داد: این اتفاق باید می‌افتاد اما من دلیل جلوگیری از تمرین او با هم‌تیمی‌هایش و یا جلوگیری از ورود به ورزشگاه را درک نمی‌کنم. فورلان افزود: پیوستن او به بارسلونا فوق‌العاده است. او در موقع ایجاد تغییرات به بارسا وارد شده اما در هر حال بارسا باشگاه بزرگی است. دیدن او در این‌جا خیلی جالب است.
فورلان همچنین از موفقیت تیم سابقش در بردن لالیگا پس از 18 سال و با وجود ناکامی در فینال لیگ قهرمانان در برابر رئال مادرید تمجید کرده‌است: این موفقیت فوق‌العاده است. معجزه نیست بلکه نتیجه سال‌ها کار سخت است. اتفاقاتی که فصل پیش افتاد من را شگفت‌زده نکرد. می‌توانستیم ببینیم که آن‌ها ماه به ماه بهتر می‌شوند. خیلی خوشحالم که فاتح لالیگا شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها