کد خبر: ۲۴۳۳۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
محمدرضا خانزاده مدافع راست پرسپوليس همچنان در دفاع راست به عنوان يک پست غيرتخصصي به ميدان مي‌ رود و جالب اينکه او همچنان تاکيد دارد که اين پست، پست تخصصي او نيست.
به گزارش پایگاه 598 ،محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی دیروز پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی بود ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که برای پیروزی به آزادی آمده بود. ذوب‌آهن تیم خوب و یکدستی است و این تیم هم آمده بود تا نتایج دو هفته ابتدایی را جبران کند. اما خوشبختانه ما بهتر بودیم و بردیم. تمرینات خوبی را در این هفته برگزار کردیم ضمن اینکه خدا کمک تا در دقایق آخر به گل برسیم. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم و به نوعی این پیروزی از نان شب واجب بود.
خانزاده در پاسخ به این سوال که چرا دوباره به عنوان مدافع راست به میدان رفت به ورزش سه گفت: به هر حال این صلاحدید کادرفنی و مربیان است. دیگر همه می‌ دانند که پست تخصصی من هافبک میانی است. اما فعلا نظر کادرفنی استفاده از من در این منطقه است، من هم تلاشم را می‌ کنم تا برای تیم محبوبم بهترین بازی ها را انجام دهم.
او در ارتباط با هماهنگی با حسین ماهینی گفت: دیروز خیلی خیلی راحت بودم. به جرات می‌ گویم که بازی با ذوب‌آهن راحت ترین بازی من به عنوان مدافع راست بود. ارتباط و هماهنگی خیلی خوبی با ماهینی داشتم، هنگام حملات و هنگامی که ماهینی جلو می‌ کشید من از او حمایت می‌ کردم و زمانی که من در تاکتیک های هجومی شرکت می‌ کردم او به خوبی من را پوشش می‌ داد به همین خاطر است که معتقدم یکی از راحت ترین و بهترین روزهایم را در کنار ماهینی پشت سر گذاشتم.
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حضورش در پست غیرتخصصی دفاع راست باعث دوری او از تیم‌ملی‌ نمی‌ شود و اینکه آیا کی‌روش صحبتی با او در مورد این تغییر پست داشته یا نه به ورزش سه گفت: نه، صحبتی که تا به امروز در این مورد با مربیان تیم‌ملی‌ نشده، اما به هر حال فعلا شرایط اینگونه رقم خورده است. واقعا نمی‌ دانم که بازی در این منطقه که پست غیرتخصصی محسوب می‌ شود موردنظر کی‌روش است یا نه؟! اما مهم این است که من بتوانم برای تیم محبوبم مثمرثمر باشم.
خانزاده درباره سختی های بازی با ملوان گفت: به هر حال این یک واقعیت است که رویارویی با ملوان آن هم در انزلی کار بسیار سختی است و ملوانی ها در زمین خود و در مقابل تماشاگرانشان فقط و فقط به پیروزی فکر می‌ کنند. انشاالله ما بتوانیم همین روند را حفظ کرده و همین گونه ادامه دهیم تا رتبه های بالاتری را در جدول پیدا کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها