کد خبر: ۲۴۳۲۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار تدارکاتی که در خاک قهرمان لیگ جهانی به میدان رفته بودند، توانستند این تیم را شکست دهند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز به وقت تهران، در سومین دیدار مقابل تیم ملی آمریکا به میدان رفت و در یک بازی نزدیک این تیم را با حساب 3 بر 2 شکست دادند.

 

در این دیدار سروقامتان کشورمان در ست های دوم (25 - 20)، چهارم (26 - 24) و پنجم (15 - 9) در مقابل حریف به پیروزی رسیدند. آمریکایی ها هم دو ست اول (25 - 27) و سوم (24 - 26) را بردند تا در نتیجه نهایی شکست را مقابل ایران پذیرفته باشند.

 

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان برای نخستین بار در این دیدارهای دوستانه با بازیکنان اصلی خود مسابقه را آغاز کرد و سعید معروف، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و امیر غفور را از ابتدای بازی به میدان فرستاد.

 

از سوی دیگر جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا نیز مسابقه را با ترکیب گارت موئاگو توتیا، کاویکا شوجی، کارسون کلارک، نیک ووگل،  داستین واتِن و راسل هولمز آغاز کرد.

 

گفتنی است پیش از این دیدار در دو بازی تدارکاتی دیگر، ایران مقابل حریف نامدار خود و قهرمان لیگ جهانی والیبال شکست خورده بود.

 

آخرین بازی تدارکاتی دو تیم در خاک آمریکا از ساعت 6.30 بامداد فردا به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها