کد خبر: ۲۴۳۱۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، سپاهان اصفهان در لیگ چهاردهم کار را با سه پیروزی آغاز کرده است تا به عنوان جدی‌ترین گزینه برای کسب عنوان قهرمانی حداقل تا پایان هفته‌ی سوم روی آن حساب ویژه‌ای باز شود. کرانچار که برای سومین فصل متوالی است که لیگ را از ابتدا روی نیمکت سپاهان آغاز می‌کند، برای نخستین‌بار است که سنت‌شکنی می‌کند و پس از دو پیروزی متولی به تساوی رضایت نمی‌دهد و همچنان روی سریال پیروزی گام برمی‌دارد.

به گزارش آ‌ی‌اسپورت، طلائی‌پوشان اصفهانی که برای سومین فصل متوالی است که لیگ را با زلاتکو کرانچار آغاز می‌کنند، در هفته‌ی نخست در ورزشگاه فولاد شهر موفق به شکست پیکان تهران، پنجمین تیم متمول لیگ برتر شدند که ستاره‌هائی همچون سیدمهدی رحمتی، سعید دقیقی، محمد نصرتی و جی‌لوئد ساموئل را در اختیار دارد و البته تاکنون نیز طعم پیروزی را نچشیده است و پس از شکست برابر سپاهان دو تساوی برابر سایپای کرج و نفت مسجد سلیمان کسب کرده است. در هفته‌ی دوم نیز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز گسترش فولادی را از پیش‌رو برداشتند که تا کنون برابر سپاهان شکست را نپذیرفته بود و این نخستین شکست تیم دوم تبریز برابر تیم نخست اصفهان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود.

سپاهان در سومین دیدار لیگ چهاردهم برابر استقلال دیگر تیم شش امتیازی قرار گرفت و در ورزشگاه فولادشهر موفق شد آبی‌پوشان پایتخت را نیز از پیش‌رو بردارد، گویا دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند و دو تیم نیز در صدر نمی‌توانند هم‌امتیاز باشند. حالا سپاهان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است که تنها به پیروزی می‌اندیشد و شاید این سنت‌شکنی برای طلائی‌پوشان خوش‌یمن باشد و نوید قهرمانی بدهد.

در ادامه مروری بر نتایج سپاهان اصفهان تحت هدایت زلاتکو کرانچار در سه هفته‌ی آغازین لیگ برتر از پنجره‌ی آمار و ارقام خواهیم داشت:

لیگ دوازدهم:

هفته‌ی نخست؛ ورزشگاه فولادشهر اصفهان؛ سپاهان اصفهان 1-0 مس کرمان.

هفته‌ی دوم؛ ورزشگاه تختی اهواز؛ فولاد خوزستان 1-3 سپاهان اصفهان.

هفته‌ی سوم؛ ورزشگاه فولادشهر اصفهان؛ سپاهان اصفهان 2-2 راه‌آهن تهران.

لیگ سیزدهم:

هفته‌ی نخست؛ ورزشگاه فولادشهر اصفهان؛ سپاهان اصفهان 2-0 فولاد خوزستان.

هفته‌ی دوم؛ ورزشگاه آزادی؛ استقلال تهران 1-2 سپاهان اصفهان.

هفته‌ی سوم؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز؛ گسترش فولاد تبریز 1-1 سپاهان اصفهان.

لیگ چهاردهم:

هفته‌ی نخست؛ ورزشگاه فولادشهر اصفهان؛ سپاهان اصفهان 2-0 پیکان تهران.

هفته‌ی دوم؛ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز؛ گسترش فولاد تبریز 0-2 سپاهان اصفهان.

هفته‌ی سوم؛ ورزشگاه فولادشهر اصفهان؛ سپاهان اصفهان 3-1 استقلال تهران.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها