کد خبر: ۲۴۳۱۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی روش کماکان منتظر پاسخ کفاشیان برای حضورش در ایران و امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال است.

او پس از مذاکره و توافق با فدراسیون فوتبال برای تمدید قراردادش به خارج از کشور رفت و قرار شد برخی تعاریف حقوقی مفاد قراردادش را با وکیلش چک کند و نظرش را برای فدراسیون ارسال کند. اینها مواردی بود که فدراسیون روی آن حساسیتی نداشت اما کی روش اخیرا تمام نظرات خود را برای فدراسیون ارسال کرده و در حال حاضر منتظر تایید نهایی علی کفاشیان رییس فدراسیون است تا به ایران بیاید و این قرارداد را امضا کند.

کفاشیان تاریخ‌های متفاوتی را از زمان بازگشت کی روش اعلام کرده اما فعلا قرار است کی روش در روزهای پایانی مرداد به ایران بازگردد. اکنون کی روش منتظر آماده شدن قرارداد و حضور در ایران و شروع کارش است و همه چیز منوط به پاسخ کفاشیان و تهیه بلیت برای سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون است تا همکاری جدید آغاز شود.

نکته جالب در این رابطه خونسردی علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال است. در حالی‌که دو هفته از آغاز لیگ برتر ایران سپری شده و اغلب تیم‌های آسیایی برنامه‌های خود را برای جام ملت‌های آسیا آغاز کرده‌اند اما تیم ملی ایران کماکان در استراحت مطلق به سر می‌برد و هیچ خبری از آن نیست و جالب اینکه قرارداد سرمربی‌اش هم هنوز تمدید نشده است!

کفاشیان در مورد وضعیت کارلوس‌ کی روش و امضای قراردادش گفت: «فردا پیش‌نویس قراردادش را برای او می‌فرستیم. کی روش می‌خواست برای امضای قرارداد به ایران بیاید و سپس دوباره به مرخصی برود اما ما این مسأله را قبول نکردیم و گفتیم کارهایت را انجام بده و پس از آن برای امضای قرارداد و انجام کار به ایران بیا.» رییس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها دیر نشده است، گفت: «نه، هیچ مشکلی نیست و ما به موقع آماده می‌شویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها