کد خبر: ۲۴۳۰۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
سوءظن به زن میانسال باعث شد قربانی نقشه شوم اعضای خانواده‌اش شود. این زن درحالی توسط دو پسر و برادرشوهرش کشته شد که تحقیقات پلیسی ادعاهای متهمان پرونده را درباره دلایل سوء‌ظن رد کرده است.
به گزارش جام جم، اوایل تیر امسال پیرزنی نیمه شب با مرکز فوریت های پلیسی استان ایلام تماس گرفت و از قتل دخترش خبر داد. ماموران بعد از دریافت این گزارش به محل حادثه اعزام و با جسد زنی میانسال مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

پیرزنی که ماجرا را به پلیس گزارش داده بود، درباره این حادثه به افسر تحقیقات گفت: ساعت از 12 شب گذشته بود که دو نوه ام به نام های ایمان و آرش همراه عمویشان وارد خانه شدند. هر سه آنها با چاقویی که همراه داشتند به دخترم حمله کرده و او را به قتل رساندند. آنها به التماس های من و دخترم توجهی نکردند و دخترم مریم را کشتند. هر سه بعد از جنایت از خانه فرار کردند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ایلام بعد از شنیدن اظهارات این زن، جستجوی گسترده ای را برای یافتن ایمان و آرش و عمویشان آغاز کردند و سرانجام متهمان این پرونده دستگیر شدند. دو پسر قربانی که 15 و 16 سال دارند، همراه عمویشان به اداره آگاهی منتقل شدند.

 ایمان در رابطه با انگیزه خود از قتل مادرش به پلیس گفت: مدت ها بود که عمویم می گفت مادرم با فردی در ارتباط است. او شخص خاصی را به ما معرفی نکرد. فقط می گفت مادرم به ما خیانت کرده و با فردی در رابطه است. من و برادرم که از این بابت بسیار ناراحت بودیم، ماجرا را به پدرم اطلاع دادیم. شغل پدرم طوری بود که بعضی شب ها به خانه نمی آمد و به همین دلیل احتمال می دادیم مادرم شب هایی که پدرم در خانه نیست، به او خیانت می کند. این فکر ما را بشدت آزار می داد، طوری که اصلا نمی توانستیم آرام بمانیم و باید حتما دست به کاری می زدیم.

او ادامه داد: ما تصور می کردیم زمانی که پدرم از این ماجرا باخبر شود، با مادرم برخورد می کند اما او برخلاف انتظار ما با خونسردی گفت مریم زن پاکی است و هرگز به او خیانت نکرده است و هیچ کدام از این حرف ها صحت ندارد. با حرف های پدرم کمی به شک افتادیم اما عمویم اصرار داشت مادرمان خیانت کرده است. بالاخره تحت تاثیر حرف های عمویم به این نتیجه رسیدیم که مادرم خیانت کرده است. به همین دلیل شب حادثه من و برادر و عمویم چاقو به دست به خانه مان رفتیم و مادرم را به قتل رساندیم.

با اعتراف متهمان به جنایت، تحقیقات درخصوص بررسی صحت و سقم انگیزه آنان از این قتل آغاز شد. سرهنگ گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در این رابطه می گوید: با تحقیقات صورت گرفته هیچ دلیل و مدرکی به دست نیامد تا ادعای متهمان را در خصوص مشکلات اخلاقی زن میانسال تائید کند. در بررسی مشخص شد دو پسر نوجوان به تحریک عمویشان دست به این جنایت زده اند.

وی می افزاید: متهمان در بازداشت هستند و بررسی ها در این زمینه ادامه دارد تا تحقیقات کامل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها