کد خبر: ۲۴۲۷۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۴۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مجيد جلالي در نشست خبري قبل از ديدار اين تيم با گسترش فولاد تبريز اظهار کرد: به دنبال کسب 3 امتياز در اين بازي هستيم.

وي افزود: همه ديدند که تيم سايپا در بازي دوم خوب و قدرتمندانه ظاهر شد.

جلالي با اشاره به بازي اول اين تيم در مقابل نفت مسجدسليمان تصريح کرد: گرماي هوا و کيفيت بد زمين باعث افت بازي شد و تيم سايپا نتوانست بازي خوبي در اولين ديدار خود داشته باشد.

سرمربي تيم سايپا در مورد نمايش اين تيم در بازي با تيم پيکان گفت: در بازي دوم در مقابل پيکان توانستيم نواقص خود را برطرف کنيم و اين اميدواري وجود دارد که بتوانيم در بازي فردا بازي بهتري ارائه دهيم.

وي در مورد انگيزه بازيکنان تيم سايپا در مقابل گسترش فولاد افزود: بچه‌ها در اين هفته براي کسب تمامي امتيازات از هفته‌هاي قبل مصمم‌تر هستند.

جلالي در مورد وجود نداشتن مهاجم تمام کننده در اين تيم گفت: براي اين موضوع نيز تمرين‌هايي انجام شده و در مورد تيم گسترش فولاد نيز بر روي نقاط قوت و ضعف اين تيم کار کرده‌ايم و هدف ما کسب 3 امتياز در اين ديدار است و شناخت ما به اندازه دو بازي است که گسترش فولاد انجام داده است.

سرمربي تيم سايپا در مورد کيفيت بازي تيم سايپا گفت: تيم در حال خوب بازي کردن است و همه شاهد بودند که در بازي قبلي جلوي پيکان 12 موقعيت خلق شد که 6 تاي آن تک به تک بود.

وي در مورد مصدومين و محرومين بازي در مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: تنها بازيکن مصدوم ما در اين ديدار روزبه شاه‌عليدوست است که 2 تا 3 هفته زمان نياز دارد که به شرايط بازي برگردد. کاوه رضايي که جزء مصدومين ما بوده رسيده و آسيب‌ديدگي ندارد.

جلالي در پاسخ به اين سوال که نظر شما در مورد مدعيان قهرماني در اين فصل ليگ برتر چيست، گفت: با گذشت 2 هفته از شروع بازي‌ها اظهارنظر در مورد قهرماني زود است چون جدول از هفته هشتم به بعد شکل مي‌گيرد.

وي بيان کرد: به نظر مي‌رسد بازي‌ها مقداري با کيفيت‌تر شده و برخي تيم‌ها با کيفيت‌تر از قبل بازي مي‌کنند.

سرمربي تيم سايپا در مورد چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت: چمن ورزشگاه انقلاب کرج مقداري بلند است و همه شاهد بودند که در ديدار نفت مسجدسليمان انرژي مضاعفي از اين تيم گرفت که اين تيم در بازي بعد در خانه پذيراي شکست از پديده مشهد شد.

جلالي گفت: با مسئول زمين چمن ورزشگاه انقلاب کرج در مورد اين موضوع صحبت کردم و قرار شد تا جايي که ممکن است چمن کوتاه گردد.

وي در مورد به‌کارگيري بازيکنان جوان و بومي در تيم سايپا بيان کرد: ترابي و عليزاده بازيکنان 18 و 19 ساله ما در بازي‌هاي قبل بازي کردند که مي‌توانند نويد خوبي براي سايپا باشند.

سرمربي تيم سايپا در خصوص دعوت دو نفر از بازيکنان سايپا به تيم ملي جوانان گفت: دوست داريم با تيم ملي همکاري کنيم اما بايد شرايط طوري باشد که ما هم متضرر نشويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها