کد خبر: ۲۴۲۶۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
عليرضا مرزبان مي‌گويد او و هسلر از شرايط پديده راضي هستند.
به گزارش پایگاه 598،سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد درباره بازي تيمش مقابل صبا در هفته سوم ليگ برتر اظهار کرد: صبا ساليان سال در اين ليگ حضور داشته و بازيکنان باتجربه و مجموعه خوبي در اختيار دارد. آن‌ها به شرايط اين ليگ کاملا آگاه هستند و بازيکني مثل هادي شکوري دارند که سال گذشته در جمع ما بود و رفيق ما به حساب مي‌آيد.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: ما بازي‌هاي صبا را آناليز کرده‌ايم. آن‌ها روي ضربات ايستگاهي فوق‌العاده هستند و پيش‌بيني مي‌کنم بازي سختي پيش رو داشته باشيم.

مرزبان با اشاره به اينکه مشکل غريبي حل شده است گفت: خوشبختانه با تلاش‌هاي مسئولان باشگاه مشکل سربازي غريبي حل شده و اين بازيکن مي‌تواند از اين هفته براي ما به ميدان برود. ما گزينه‌هاي متعددي براي گلزني داريم. در حمله بازيکنان خاصي بايد اضافه شوند.

سرمربي پديده در پاسخ به اين سوال که تيمش در چه هفته‌اي از ليگ به شرايط ايده‌آل مي‌رسد گفت: ما روز به روز بهتر مي‌شويم. بازيکنان ما به زمان نياز دارند تا از نظر فوتبالي، احساسي و انساني با يکديگر هماهنگ شوند. ما از ابتداي فصل براي خود اهدافي را طرح‌ريزي کرده‌ايم و بر اساس آن‌ها در طول فصل کار مي‌کنيم.

مرزبان درباره ارزيابي هسلر از پديده و همچنين سطح کيفي ليگ ايران گفت: او از پديده کاملا راضي است اما درباره ليگ ايران مي‌گويد که گذشت دو هفته ا ز ليگ نمي‌تواند معيار مناسبي براي ارزيابي او از سطح فني ليگ باشد. در کنار توماس همه اعضاي کادر فني با علاقه و اشتياق بالا کار مي‌کنند تا تيم در هر بازي به موفقيت برسد.

سرمربي پديده در پايان گفت: ما قصد داريم يک دروازه‌بان ديگر به تيم اضافه کنيم و در اين رابطه مذاکرات خود را هم با يک گلر انجام داده‌ايم. از سويي ديگر مردم شهر مشهد قوت قلب من هستند که در برخورد روزانه‌اي که در سطح شهر با آن‌ها دارم متوجه حس خوب آن‌ها مي‌شوم. آن‌ها مي‌دانند که تيم ما واقعا فوتبال بازي مي‌کند و کارش را بدون حاشيه انجام مي‌دهد. ما هم اميدواريم با نتايج خوب دل آن‌ها را شاد کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها