کد خبر: ۲۴۲۶۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
شاهرودی گفت: متاسفانه امسال سرخ پوشان با حاشیه ‌های مختلفی رو به رو هستند از محرومیت پیام صادقیان گرفته تا تنش های مدیریتی در این باشگاه که‌می‌تواند ضربه بزرگی را به پرسپولیس وارد کند.
رضا شاهرودی  پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس ،در خصوص شرایط  این روزهای تیم پرسپولیس و حاشیه هایی که در این باشگاه وجود دارد اظهار داشت:متاسفانه با اینکه دو هفته از لیگ برتر گذشته حاشیه های مختلفی گربانگیر پرسپولیس شده است؛از محرومیت پیام صادقیان گرفته تا بحثهای مدیریتی  که برای پرسپولیس دردسر ساز شده است.

وی درباره حکم کمیته انضباطی و محرومیت صادقیان گفت:به  نظر من کار صادقیان اصلا پسندیده نبود،درست است که او بازیکن جوانی است اما باید بداند در چه تیمی بازی می‌کند، پرسپولیس هواداران زیادی دارد که چشم انتظار موفقیت تیمشان هستند که متاسفانه  با این نوع حرکات ضربه بزرگی به تیم وارد  می‌شود که دودش به چشم هواداران خواهد رفت.

شاهرودی همچنین درباره نتایج ضعیفی که پرسپولیس در دو هفته اخیر کسب کرده خاطر نشان کرد:امسال بازیکنانی که جذب شده‌اند در حد و اندازهای خودشان نبوده‌اند،زمان ما وقتی تیم هم می باخت ولی موقیعتهای فراوانی را روی دروازه حریف خلق می‌کردیم؛ شما بازی پرسپولیس با فولاد را نگاه کنید حتی یک موقعیت گلزنی هم روی دروازه فولاد شکل نگرفت که این نوع بازی کردن برای پرسپولیس اصلا خوب نیست.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بازی این هفته سرخ پوشان با ذوب آهن تاکید کرد:پرسپولیس این هفته هیچ راهی به غیر از برد مقابل ذوب آهن ندارد آنها اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی باشند حتما باید سه امتیاز مسابقه را کسب کنند.

وی همچنین درباره تیم های مدعی امسال هم اظهار داشت:به نظر من امسال سپاهان واقعا تیم خوبی دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است؛البته پرسپولیس هم اگر حاشیه هایش را کم کند می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.
منبع: دانا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها