کد خبر: ۲۴۲۵۰۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۶     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
نتایج ضعیف پرسپولیس در دو بازی اول و انتقادهای تند و تیز پیشکسوتان و برخی از اعضای هیات‌مدیره باعث شد تا علی دایی جلسه محرمانه‌ای را با بازیکنان خود برگزار کرده و در خصوص مسائل مختلف با بازیکنانش گفت‌وگو کند.

دایی به بازیکنان: با غیرت‌تان همه چیز را ثابت کنید

نتایج ضعیف پرسپولیس در دو بازی اول و انتقادهای تند و تیز پیشکسوتان و برخی از اعضای هیات‌مدیره باعث شد تا علی دایی جلسه محرمانه‌ای را با بازیکنان خود برگزار کرده و در خصوص مسائل مختلف با بازیکنانش گفت‌وگو کند.

بعد از این جلسه هم برخی از بازیکنان باتجربه نظرات خود را درباره وضعیت پرسپولیس ارائه کردند و همه با هم برای بازی با ذوب‌آهن هم‌قسم شدند. دایی به بازیکنان گفته شما باید به خاطر این مردم با غیرت‌تان همه چیز را ثابت کنید تا به برخی از حرف‌های زده شده جواب بدهید. این در شرایطی است که بازیکنان نیز قید همه چیز را زده‌اند و به گفته بزرگ‌ترهای تیم برای چند بازی آینده پرسپولیس و فرار از بحران بدون هیچ چشمداشتی هم‌قسم شدند.
نشست تیم‌های پایه برگزار شد

نشست هفتگی تیم‌های پایه پرسپولیس صبح دیروز در محل باشگاه برگزار شد که در جریان آن، ضمن بررسی مشکلات و نیازهای این تیم‌ها، فیلم آموزشی در ارتباط با مسائل فنی و تمرینات هم پخش شد و حسین عبدی روی آن توضیحاتی داد.

نزدیک سه ماه است که جلسات تیم‌های پایه همه هفته در روزهای دوشنبه، بدون وقفه برگزار می‌شود و حضور در این جلسات برای همه مربیان، سرپرستان و تدارکات تیم‌های پایه الزامی است. در هر نشست درباره مسائل تیم‌های پایه و نیازها بحث و گفت‌وگو می‌شود، مسوولان تدارکات تا سرپرستان و سرمربیان موارد را مطرح می‌کنند و حسین عبدی به‌عنوان مدیر تیم‌های پایه پس از شنیدن مطالب نقطه نظرات خود را ارائه می‌کند و برای رفع مشکلات و بهبود شرایط بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

بخش پایانی این نشست‌ها درباره مباحث آموزشی است که معمولا با نمایش فیلم صورت می‌گیرد. هدف از این برنامه که در جریان آن حسین عبدی توضیحاتی ارائه می‌کند و بعضا اعضای کادر فنی درباره آنها به بحث می‌پردازند، بالا بردن کیفیت تمرینات و سطح فنی تیم‌ها است. تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته اول بازی‌ها سه پیروزی و یک شکست به دست آوردند.
رحیمی قبلا به پیام صادقیان هشدار داده بود

ایران ورزشی، حالا که صادقیان محروم شده برخی کادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس را هم در این ماجرا مقصر می‌دانند اما علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «روزی که من قرار بود با پیام صادقیان قرارداد امضا کنم با او همه صحبت‌هایم را کردم. به او گفتم که با داور حرف نزند اما صادقیان کمی عصبی است و در رفتارش پرخاش وجود دارد. من روز یکشنبه با بازیکنان تیم مفصل صحبت کردم و مطمئن باشید که دیگر در تیم پرسپولیس هیچ بازیکنی با داور حرف نمی‌زند و شما تیم جدیدی از پرسپولیس در زمین خواهید دید. کمیته انضباطی خودمان هم قطعاً تصمیم‌گیری می‌کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها