کد خبر: ۲۴۲۴۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز (سه‌شنبه) تيم فوتبال استقلال در مورد ديدار اين تيم مقابل سپاهان اظهار داشت: فکر مي‌کنم بعد از دو پيروزي که مقابل راه‌آهن و استقلال خوزستان کسب کرديم، توانستيم تمرينات خوبي انجام دهيم.

به نقل از تسنيم، وي با ابراز خرسندي از اينکه اميد ابراهيمي به تمرينات استقلال بازگشته است، خاطر نشان کرد: تا به امروز همه چيز به خوبي دنبال شده است و اميدوارم پيروزي بعدي خود را در اصفهان کسب کنيم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد برنامه سفر اين تيم به اصفهان گفت: ساعت 15 و 30 دقيقه فردا از تهران به اصفهان خواهيم رفت و در اين شهر يک جلسه تمرين انجام مي‌دهيم. بعد از برگزاري تمرين استراحت کافي خواهيم داشت و با تمرکز کافي به مصاف سپاهان مي‌رويم.

ماجدي با اشاره به آمادگي تيم استقلال افزود: تنها غايبان ما در ديدار مقابل سپاهان حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي هستند که کماکان با مصدوميت دست به گريبانند. ديگر نفرات آماده ديدار مقابل سپاهان هستند.

وي با طرح اين مدعا که تا به امروز براي تيم استقلال در اصفهان ايجاد حاشيه نشده است، گفت: هر سال ديدارهاي استقلال و سپاهان نسبت به سال قبل جذاب‌تر مي‌شود. اميدوارم اين بار هم بازي زيبايي را شاهد باشيم و تيم شايسته پيروز شود.

سرپرست تيم فوتبال استقلال با يادآوري اينکه هر بازي با بازي ديگر فرق دارد، اظهار داشت: هر دو تيم استقلال و سپاهان شش امتيازي هستند و هنوز 28 هفته تا پايان ليگ برتر باقي مانده است. در اين شرايط ناعادلانه است که بخواهيم در خصوص شانس‌هاي اول قهرماني مسابقات قضاوت کنيم. براي ما و تيم پرسپوليس با توجه به حساسيت‌هايي که تيم‌ها نسبت به رويارويي با اين دو تيم دارند، هر بازي حکم فينال را دارد.

«آيا مي‌توان بازي استقلال - سپاهان را دربي و يا الکلاسيکوي ايران ناميد؟»،‌ اين کلمات بار مسئوليت ما را بيشتر مي‌کند. اين بازي هم مثل ديگر مسابقات ليگ هر ساله برگزار مي‌شود و ارزش امتيازي آن از ديگر مسابقات بيشتر نيست.

رسول خوروش، سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفته بود، اين تيم سفرهاي زيادي با هواپيما 140 ايران که روز يکشنبه سقوط کرد، داشته است و اي کاش اين هواپيما را براي سفر استقلالي‌ها به اصفهان در اختيار آنها مي‌گذاشتند.

ماجدي در واکنش به طرح اين موضوع از سوي سرپرست سپاهان گفت: اين مسئله حتماً به طنز از سوي آقاي خوروش بيان شده است. ما قطعاً اين موضوع را در شبکه‌هاي اجتماعي خواهيم خواند و لذت مي‌بريم. آنچه مسلم است ما به دنبال جنگ رواني و اينها نيستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها