کد خبر: ۲۴۲۳۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط مذاکره با مدافع تيم ملي کاستاريکا اظهار کرد: به احتمال قوي اومانيا امشب از کاستاريکا پرواز مي‌کند و تا فردا صبح به ايران مي‌رسد تا مذاکرات نهايي را با او انجام دهيم. البته بايد دو سه جلسه هم در تمرين‌ها حاضر شود و ميزان آمادگي‌اش را ببينيم.

به گزارش ايسنا، او درباره مشکل سربازي حسين ماهيني گفت: ما مدارک لازم را به سازمان ليگ ارسال کرده‌ايم و اگر خدا بخواهد اين مشکل در حال حل شدن است.

پنجعلي درباره شايعه جدايي صادقيان از پرسپوليس و انتقالش به تيم‌هاي عربي در زمان سه ماه محروميتش گفت: اصلا چنين چيزي صحت ندارد. مشخص است که هر تيمي آرزوي داشتن صادقيان را دارد ولي اميدواريم که در تجديد نظرخواهي از فدراسيون، محروميت اين بازيکن کم شود. به نظر من با توجه به شرايطي که در زمان صدور اين حکم وجود داشت، محروميت صادقيان سخت‌گيرانه و احساسي بود. ما در فوتبال ايران نمونه‌هايي داشتيم که بازيکن برخورد خشن‌تري با داور انجام داده بود. با اين حال هر حکمي به ما بدهند، مطيع هستيم اما دلمان مي‌خواهد که حکم اين بازيکن در جهت سازندگي و کمک به اين بازيکن باشد وگرنه نابود کردن يک بازيکن کار راحتي است. محروميت سه ماهه کل اين فصل را براي صادقيان خراب مي‌کند؛ چرا که اگر سه ماه دور باشد، نمي‌تواند به راحتي به شرايط بازي برگردد.

سرپرست پرسپوليس درباره حاشيه‌هاي به وجود آمده ميان اعضاي هيات مديره اين باشگاه هم گفت: همه ما بايد بستري فراهم کنيم که تيم آرامش داشته باشد. اتفاقي که ديروز در وزارت ورزش افتاد، نشانه‌هاي خوبي را در هيات مديره به وجود آورده است. امسال کار سختي داريم؛ چرا که بايد در بازي‌هاي آسيايي هم به ميدان برويم و اين وظيفه ما را براي داشتن بهترين عملکرد سنگين‌تر مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها