کد خبر: ۲۴۲۳۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حسين اوجاقي سرمربي تيم ملي ووشو در نشست خبري در مورد شرايط ووشوکاران گفت: خدا را شکر مي‌کنيم تمام برنامه‌هاي ما طبق همان برنامه‌هايي که از پيش تعيين شده بود پيش رفت. انتخابي‌ها نيز طبق پيش‌بيني‌هايي که از قبل داشتيم انجام شد. فدراسيون امکانات خوبي را براي ما فراهم کرد و در آکادمي ووشو شرايط خوبي فراهم بود.

به گزارش فارس، وي در ادامه گفت:‌ کلاس‌هاي مختلفي را برگزاري کرديم. بحث روانشناسي از جمله بحث‌هاي آموزشي بود که براي مربيان در نظر گرفته شده بود تا آنها هر چند که آگاه هستند اما شرايط بهتر برخورد کردن با ورزشکاران را مطلع شوند. بحث فيزيوتراپي، ماساژ از ديگر برنامه‌هايي بود که باري تميم ملي در نظر گرفته شد.

سرمربي تيم ملي در ادامه خاطرنشان کرد: در طول 15 سالي که عضو تيم ملي بودم زماني که مدال طلا کسب کردم براي مسابقات بعدي نمي‌توانستم قول کسب مدال بدهم چرا که پيش بيني واقعا کار سختي است.

اوجاقي در مورد رقباي ووشوي ايران در بازي‌‌هاي آسياي گفت: رقيب اصلي ما در اينچئون ووشوي چين است البته رشته تالوي چيني‌ها با کشورهاي ديگر فاصله زيادي دارد اما با ميزباني کره يک رقيب ديگر به ما اضافه مي‌شود. فيليپين، ماکائو و اندونزي هم از ديگر رقباي ما هستند.

اوجاقي در ادامه خاطرنشان کرد: با اطلاعاتي که از کشورهاي ديگر داريم آنها نيز شرايط بسيار خوبي دارند. در دوره‌هاي گذشته چيني‌ها اردو برگزار نمي‌کردند اما براي اولين بار آنها اردوي متمرکز را براي حضور در اينچئون برگزار کردند. مهمترين دليل اين اتفاق نيز اين است که در سال 2013 نتايجي که تيم ملي ايران کسب کرد حساسيت‌ها بالا رفت و آنها تصميم به اين کار گرفتند.

وي در ادامه اظهار داشت: ‌ارتباط پشت پرده‌اي که چيني‌ها با ديگر کشورها دارند کار ما را سخت کرده است. کره‌اي‌ها مدال طلا را براي ميزباني هم که شده مي‌خواهند.

سرمربي تيم ملي ووشو در ادامه گفت: ما از روش‌‌هاي مختلفي فيلم انتخابي تيم ملي چين را به دست آورده‌ايم و حريفان خود را آناليز کرده‌ايم البته از ديگر حريفان‌مان نيز شناخت نسبي داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها