کد خبر: ۲۴۲۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
 نتایج یک نظرسنجی نشان داد 58 درصد مردم آمریکا از سیاست های اوباما خشمگین هستند و یک سوم آن ها از جنبش اعتراضی وال استریت حمایت می کنند.

به گزارش 598 به نقل از گروه اقتصاد بین الملل فارس از پرس تی وی، بر اساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی جی اف کی، بیش از یک سوم مردم آمریکا از جنبش اعتراضی وال استریت حمایت می کنند و بیش از پنجاه درصد آمریکایی ها نیز  از سیاست های دولت آمریکا خشمگین هستند.
بر پایه این نظرسنجی حدود 37 درصد آمریکایی ها از اعتراضات جنبش اعتراضی وال استریت که از نیویورک به شهرهای مختلف آمریکا گسترش پیدا کرده، حمایت می کنند. این در حالی است که خشم مردم آمریکا در مورد عموم سیاست های دولت آمریکا بیش از اینهاست.
بر اساس نتایج این نظرسنجی از میان آمریکایی های طرفدار جنبش وال استریت، 64 درصد دموکرات،  22 درصد مستقل و فقط 14 درصد جمهوری خواه هستند.
در همین حال، حدود 58 درصد از آمریکایی ها گفته اند که از سیاست های دولت آمریکا خشمگین هستند و بیش از 90 درصد آنان نیز نسبت به  اصلاح روند موجود ابراز یاس و نا امیدی کرده اند.
در این نظرسنجی که  توسط موسسه تحقیقاتی جی اف کی انجام گرفته، 1000 آمریکایی مورد پرسش قرار گرفته اند، که از این 1000 نفر، 384 نفر حمایت خود را از جنبش اعتراضی وال استریت اعلام کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها