کد خبر: ۲۴۲۰۷۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد علي کريمي با تراکتور نزديک 400 ميليون تومان باقي مانده و کريمي همانطور که در مصاحبه اش به ما گفته بود، ماليات اين رقم را پيش پيش پرداخته کرده است.

حميدرضا زيني‌زاده مديرعامل سابق تراکتورسازي تبريز در اين‌باره مي‌‌گويد: قرارداد علي کريمي در فصل گذشته 1 ميليارد و 200 يا 300 ميليون تومان بود که من دقيقا حضور ذهن ندارم ولي علي آقا به نسبت شهرت و عملکردش قراردادي منطقي با ما امضا کرد.

زيني زاده درباره رفت و آمدهاي کريمي به فدراسيون و مطالبات او از باشگاه تراکتور مي‌گويد: وقتي باشگاهي قراردادي را امضا مي‌ کند بايد به پرداخت مبلغي که تعهد کرده متعهد باشد. در غير اينصورت بازيکن ها به مرور اعتمادشان را به باشگاه از دست مي‌دهند.

از زيني زاده درباره کسر 10درصدي قرارداد از کليه بازيکنان تراکتور از سوي مديرعامل جديد سوال مي‌ کنيم که او مي‌ گويد: با توجه به اينکه پارسال تراکتورسازي يک جام به دست آورده اين کسر قرارداد منطقي نيست. البته در قرارداد بازيکناني بندي با عنوان حسن انجام کار آورده شده بود و کسر قرارداد به استناد همين بند صورت گرفته است که البته همانطور که گفتم کار منطقي اي نيست.

او درباره پيگيري مطالبات از سوي بازيکنان هم به خبرنگار ورزش سه مي‌‌گويد: به هر حال بازيکن‌ها حقشان را مي‌‌خواهند البته اگر باشگاه پول ندارد بايد اين را به آنها اعلام کند و آنها هم قطعا صبر خواهند کرد تا پول بيايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها