کد خبر: ۲۴۲۰۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، اين بازيکن سابق تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس درباره حضور مجدّدش در يک تيم آبي‌پوش به خبرنگار "ورزش سه" مي‌گويد: «همه به من مي‌گويند لباس آبي به تو مي‌آيد و من هم از استقلال خاطرات خوبي دارم و با يک قهرماني از اين تيم جدا شدم. انشاالله بتوانم باز هم در لباس آبي افتخاري کسب کنم.»

بائو درباره شرايط قراردادش با استقلال خوزستان و تراکتورسازي اين‌طور تشريح کرد: «حدود يک هفته با مسئولان استقلال مذاکره داشتيم و نهايتا پس از پايان هفته اوّل ليگ به توافق رسيديم. من يک سال با تراکتورسازي قرارداد داشتم که به پايان رسيده بود و به عنوان بازيکن آزاد به استقلال خوزستان پيوستم. البتّه هنوز مبلغي بيش از سيصد ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارم که پيگير آن خواهم بود و اميدوارم با مسالمت به نتيجه برسد و در غير اين‌صورت از طريق قانوني پيگيري خواهم کرد.»

درباره شرايط تازه در تيم جديدش از بائو پرسيديم که گفت: «همه بازيکن‌ها دوستان و همکاران من هستند و تغريبا با همه آشنا هستم. همشهري قائم‌شهري‌ام مومني هم اينجا هست و با هم رابطه خوبي داريم.» اين بازيکن پيشين تراکتورسازي و شهرداري تبريز در ادامه از رابطه‌اش با ويسي سرمربّي استقلال خوزستان چنين گفت: «تا به حال با آقاي ويسي کار نکرده‌ام ولي صحبت‌هاي خوبي داشتيم و ايشان به من گفتند که هم از نظر اخلاقي و هم فنّي روي من نظر مثبت دارند و مي‌خواهند کمک‌شان کنم و من هم اميدوارم ايشان و مجموعه استقلال هم به فوتبال من کمک کنند. در همين مدّت کوتاه با شرايطي که ديدم باشگاه استقلال خوزستان يک باشگاه حرفه‌اي‌ست و امکانات کاملي دارد. امکانات خوب، کادر فنّي خوب مديريت حرفه‌اي و هر چه بگويم کم گفتم. اميدوارم دو طرف به هم کمک کنيم.»

بائو درباره بازوبند کاپيتاني گفت: «هيچ کجا دنبال بازوبند نبودم. زمان شهرداري تبريز هم اين پيشنهاد به من داده شد ولي من نپذيرفتم و براي من فوتبال بازي کردن و تيم مهم است.» همچنين درباره زمان اضافه شدنش به ترکيب استقلال خوزستان و شرايط آمادگي‌اش اضافه کرد: «شصت تا هفتاد درصد آماده هستم. من بازيکن حرفه‌اي هستم و سعي مي‌کنم هيچ وقت از آمادگي خارج نشوم. هميشه ساک ورزشي همراهم است و در حال تمرينم. ولي به هر حال کمي زمان مي‌برد تا با شرايط تيم، بازيکنان و آب و هواي شهر هماهنگ بشوم. به نظرم يک هفته تا ده روز ديگر آماده حضور در بازي باشم و از هفته چهارم به بعد به بازي برسم.»

در پايان از بائو درباره آينده فوتبالي‌اش پرسيديم که گفت: «من تازه سي‌ساله هستم و هنوز چهار تا پنج سال ديگر مي‌خواهم به فوتبالم ادامه دهم. هر زمان که احساس کنم وقت خداحافظي‌ست اين کار را خواهم کرد و به سراغ مربّي‌گري خواهم رفت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها