کد خبر: ۲۴۲۰۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، عبدالمجيد باقري‌نيا درباره جذب مهاجم خارجي اظهار کرد: بعد از بازي مقابل پديده مشهد به اين نتيجه رسيديم که به يک مهاجم تمام‌کننده نياز داريم. شکست ما مقابل پديده روي اشتباه‌هاي‌مان بود، اما نبايد فراموش کنيم که چند فرصت گلزني را هم از دست داده‌ايم بنابراين به‌دنبال جذب يک مهاجم خارجي هستيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: در حال حاضر چند CD از بازيکنان آفريقايي و برزيلي به دستمان رسيده و در چند روز آينده با يکي از آن‌ها قرارداد خواهيم بست. البته نبايد فراموش کنيم که نمي‌توانيم پول زيادي براي جذب بازيکن صرف کنيم. سعي مي‌کنيم با کمترين هزينه بهترين گزينه را جذب کنيم.

باقري‌نيا ادامه داد: در تاريخ فوتبال اولين بار است که يک تيم از ليگ يک به ليگ برتر صعود مي‌کند و چهار هفته ابتدايي از بازي‌ها را يا در خانه حريفان بازي مي‌کند يا تماشاگرانش نمي‌توانند به ورزشگاه بيايند. در هفته اول مقابل پديده هم هوادارانمان اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

وي با انتقاد شديد نسبت به کميته انضباطي، اظهار کرد: کميته انضباطي 100 مورد محروميت را 2 ساعته مي‌بخشد، اما ما هرچه اصرار کرديم، بخششي در کار نبود. گويا نوبت به ما که رسيد قانون، قانون شد. محروميت ما مي‌شد به جريمه نقدي تبديل شود، اما کميته انضباطي با اين موضوع مخالفت کرد. سال گذشته چندين مورد بود که محروميت تماشاگران بخشيده مي‌شد، اما نمي‌دانم چرا محروميت هواداران ما را نبخشيدند.

سرمربي تيم نفت مسجدسليمان درباره اشتباه‌هاي داوري نيز گفت: همان‌طور که ما مربيان دچار اشتباه مي‌شويم، داوران هم اشتباه مي‌کنند. اما مشکل اينجاست که در فوتبال ما ديواري کوتاه‌تر از ديوار داوران پيدا نمي‌شود. اين هجمه‌هايي که به داوران وارد مي‌شود پسنديده نيست. به داوران ارتباطي ندارد که بازيکنان من اشتباه مي‌کنند و گل دريافت مي‌کنيم.

وي در پايان به بازي تيمش مقابل پيکان اشاره کرد و گفت: معتقدم بازي آسان در ليگ نداريم. تيم پديده را در نظر بگيريد. مگر چند بازيکن از فصل گذشته در تيم الان آن‌ها حضور دارند؟! درباره تيم پيکان هم بايد بگويم، اين تيم نسبت به فصل گذشته متحول شده است. پيکان يکي از فعال‌ترين تيم‌ها در فصل نقل و انتقالاات بود. با اين وجود تلاش مي‌کنيم بهترين عملکرد را مقابل پيکان ارائه دهيم.

وي در ادامه تصريح کرد: نبايد فراموش کرد که ما تا به حال نتايج بدي نگرفته‌ايم. پرسپوليس با همه ستاره‌هايش يک امتياز دارد، ما هم با بازيکنان گمنام، يک امتياز در ليگ کسب کرده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها