کد خبر: ۲۴۲۰۳۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حميد استيلي درباره جلسه امروزش با نماينده دادستاني اظهار کرد: جلسه خوبي را برگزار کرديم و نقطه نظرات‌مان را با نماينده دادستان در ميان گذاشتيم. البته مبلغ پيشنهادي که در گذشته اعلام کرده بوديم را هم تغيير داديم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: نماينده دادستاني درصدد است کمک کند تا مشکل مالکيت باشگاه راه آهن هرچه زودتر حل شود. فکر مي‌کنم اين مشکل تا آخر هفته به سرانجام برسد و تيم را در اختيار بگيريم.

وي درباره برکناري صادق رييسي‌کيا از سمت مديرعاملي راه آهن نيز گفت: من او را برکنار نکردم زيرا مالکيت باشگاه در اختيار من نيست. دادستاني او را به عنوان مديرعامل پذيرفته بود و ديشب طي يک نامه او را از سمتش برکنار کرد. ان‌شاءالله زماني که رسما باشگاه را در اختيار گرفتيم، هيات مديره ما، مديرعامل جديد را انتخاب خواهد کرد.

وي در ادامه درباره اختلافاتش با رييسي‌کيا گفت‌: من اختلافي با او نداشتم زيرا رسما اختياري در تيم نداشتم اما قرار بود در تصميم‌گيري‌ها هماهنگي‌هايي صورت بگيرد که اين اتفاق رخ نمي‌داد. ان‌شاءالله هرچه زودتر با کمک دادستاني مالکيت باشگاه را در اختيار مي‌گيريم و مديرعامل جديد را نيز انتخاب مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها