کد خبر: ۲۴۲۰۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مطمئناً پرسپوليس با از دست دادن پيام دچار مشكل خواهد شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیس در حالی از دو بازی ابتدایی لیگ ‌برتر فقط یک امتیاز گرفت که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند سرخپوشان تهرانی لیگ را اینچنین شروع کنند. حالا پیام صادقیان هم 3 ماه محروم شده و این یک اتفاق تلخ برای پرسپولیس است.

 

با این حال محمد دایی مربی سرخپوشان تأکید می‌کند که این تیم دوباره به روزهای خوبش بازخواهد گشت. او در مورد شرایط بحرانی پرسپولیس، آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* در مورد شكست مقابل فولاد و بازي ضعيفي كه انجام داديد، چه صحبتي داريد؟

- ما باختيم و حرفي باقي نمي‌ماند. پرسپوليس در اين مسابقه اصلاً خوب بازي نكرد و نمايش ضعيفي داشتيم، هواداران هم حق دارند ناراحت باشند و ما اين موضوع را به خوبي درك مي‌كنيم.

 

* به نظر شما، پرسپوليس از اين وضعيت خارج مي‌شود؟

- ما در تلاش هستيم تا هر چه زودتر از اين وضعيت بيرون بيايیم. هواداران مطمئن باشند كه شرايط اين‌ طور نمي‌ماند و پرسپوليس دوباره روزهاي خوبي را تجربه خواهد كرد و حتي بهتر از فصل قبل خواهد شد. فقط آنها بايد كمي صبر كنند چون تيم ما نياز به زمان دارد.

 

* در مورد انتقادهاي پيشكسوتان پرسپوليس كه در اين چند روز زيادشده، چه صحبتي داريد؟

- مطمئناً بعضي از اين انتقادها از روي دلسوزي براي كمك به تيم است ولي بعضي از انتقادها اين ‌طور نيست. متأسفانه بعضي‌ها مثل گرگ در كمين نشسته‌اند تا زمين خوردن پرسپوليس را ببينند. براي آنها فرقي نمي‌كند كه شرايط پرسپوليس چگونه است يا چه افرادي در اين تيم حضور دارند. آنها فقط دنبال اهداف خودشان هستند.

 

* فكر نمي‌كنيد جبران اختلاف 5 امتيازي با استقلال و سپاهان براي پرسپوليس سخت باشد؟

- ليگ تازه شروع شده و ما زمان زيادي براي جبران امتيازها داريم. مطمئناً شرايط در آينده تغيير خواهد كرد.

 

* در مورد اتفاقاتي كه براي پيام صادقيان افتاد و محروميت 3 ماهه اين بازيكن چه صحبتي داريد؟

- مطمئناً پرسپوليس با از دست دادن پيام دچار مشكل خواهد شد. من معتقدم صادقيان به اندازه‌اي كه فوتبالش قوي است، خودش پخته نيست. او نبايد چنين حركتي را انجام مي‌داد ولي فكر مي‌كنم اين آخرين باري است كه صادقيان از اين كارها مي‌كند.

 

* اين روزها فشار روي برادر شما زياد است. فكر مي‌كنيد چه آينده‌اي در انتظار دايي باشد؟

- برادرم بارها چنين شرايطي را تجربه كرده و اين براي بار اول نيست. علي مرد روزهاي سخت است و مي‌تواند پرسپوليس را به روزهاي خوب بازگرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها