کد خبر: ۲۴۱۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۰

كيهان- شماري از اعضاي سازمان تروريستي منافقين با چراغ سبز دولت آمريكا، مقابل كاخ سفيد تجمع كرده و خواستار حذف نام اين گروهك از فهرست سازمان هاي تروريستي شدند.

رسانه هاي اروپايي و آمريكايي پيش از اين بارها گزارش داده اند كه منافقين براي راه اندازي تجمعاتي از اين دست اقدام به خرج كردن پول و دادن وعده سفرهاي تفريحي و... مي كنند.
 
«تام ريج» جمهوريخواه كه زماني وزير امنيت داخلي آمريكا بود و «راد رندل» يكي از مقامات بلندپايه دموكرات آمريكا كه به انتخاب اوباما كمك كرد با حضور در تجمع گروهك تروريستي منافقين در مقابل كاخ سفيد از اوباما خواستند ترتيبي اتخاذ كند كه اين گروه به جمع آوري پول در داخل آمريكا بپردازد.
 
آنها اعتراف كردند كه اين گروهك در افشاي تاسيسات هسته اي و ترور روحانيون به آمريكا خدمت كرده است و نبايد مورد بي مهري آمريكا قرار بگيرد.
 
سخنرانان اين اجتماع اعتراض آميز در ادامه همچنين گفتند: آمريكا بايد به حمايت از 3 هزار نفر از اعضاي مجاهدين خلق كه در اردوگاه اشرف در عراق زندگي مي كنند ادامه دهد زيرا آنها كساني بودند كه در كنار صدام با ايران جنگيدند. به نوشته آسوشيتدپرس، آمريكا حمايت از گروهك تروريستي منافقين را به خاطر آسيب نديدن گروههاي ميانه رو (اصلاح طلب) در ايران متوقف كرده است.
 
رندل رئيس سابق حزب دموكرات آمريكا در اجتماع روز شنبه گفت: ما مي خواهيم باراك اوباما صداي اعتراض ما را بشنود.
 
سازمان منافقين غير از فهرست بلند جنايت هاي تروريستي عليه مقامات و شهروندان ايراني، متهم به جنايات جنگي در كنار صدام و عليه كردها و شيعيان عراق هستند اما با اين حال اجازه فعاليت مخفيانه در آمريكا را دارند. سازمان منافقين به خاطر سوابق خيانت خود، حتي در ميان بسياري از گروه هاي اپوزيسيون نيز اسباب شرم و انزجار هستند. راديو فردا دراين باره معتقد است كه «حذف نام اين سازمان از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا، حتي از سوي ايرانيان ميانه رو نيز، نادرست و به منزله حمايت از تروريسم تلقي مي شود». گفتني است يكي از سايت هاي وابسته به اپوزيسيون با اشاره به جناياتي كه منافقين تحت حمايت صدام انجام داده اند نوشته بود «تنها تخصص اين سازمان واكس زدن چكمه صدام است».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها