کد خبر: ۲۴۱۷۳۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،جلسه تمرینی امروز تیم فوتبال پرسپولیس ، 2 غایب شناخته شده داشت. رضا نوروزی یکی از این دو نفر بود که به علت مشکل گوارشی در تمرین صبح قرمزها حضور پیدا نکرد. او این روزها به شدت تحت فشار است و باید هر چه سریع تر گلزنی برای این تیم را آغاز کند تا اعتماد هواداران سرخ را به دست بیاورد.

غایب دیگر تمرین امروز، غایب همیشگی تمرین های این تیم در روزهای گذشته بود. مهدی دغاغله که یکی از معدود خریدهای سرخپوشان در این فصل به شمار می رود، از همان روزهای نخست حضور در این تیم مصدوم بوده و فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کند و کارهای فیزیوتراپی را انجام می دهد. ظاهرا قرار است دوباره از پای او ام آر ای گرفته شود و هفته آینده احتمال بازگشت او به تمرین ها مورد بررسی قرار بگیرد.

وضعیت دغاغله در پرسپولیس، بی شباهت به داستان حضور کالستروم در آرسنال در پنجره نیم فصل سال گذشته نیست. این بازیکن سوئدی پیش از انجام اولین بازی برای آرسنال مصدوم شد و مدت زیادی دور از میادین ماند تا برای مدت ها به سوژه ای برای شوخی هواداران غیرآرسنالی لیگ برتر تبدیل شود. معلوم نیست دغاغله بالاخره چه زمانی به تمرین های تیمش بازمی گردد. او به ویژه حالا که تا 3 ماه خبری از صادقیان نیست، می تواند کمک حال تیمش باشد اما به شرط آنکه از پیله مصدومیت رها شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها