کد خبر: ۲۴۱۴۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،سفر پرسپولیس به اهواز باز با حواشی زیادی همراه بود و مهم‌تر از آن، اینکه علی دایی مجدداً ناکام از این سفر برگشت و شاید برای اولین بار بود که او مورد اعتراض پرسپولیسی‌های خوزستانی قرار گرفت.

دایی در خصوص عملکرد تیمش در بازی مقابل فولاد اعلام کرده این یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس بود اما از طرفی می‌توان گفت این یکی از بدترین سفرهای دایی نیز به شمار می‌رفت. اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در اهواز به خوبی این ادعای ما را ثابت می‌کند.
اولین واکنش به خداحافظی علی کریمی

پخش کلیپ ویژه در برنامه 90 هفته گذشته برای علی کریمی کافی بود تا هواداران پرسپولیس بیشتر از قبل بابت خداحافظی جادوگر سابق حسرت بخورند و ناراحتی آنها از دایی بابت اینکه اجازه نداد کریمی با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، بیشتر شد. با ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه اهواز دایی صحنه‌ای را دید که
اصلاً دوست نداشت، عکس‌های کریمی در دست استقبال‌کنندگان! اکثر دوستداران کریمی بانوان بودند و تعداد آنها نیز چشمگیر بود. سرمربی پرسپولیس سعی کرد با این هواداران مواجه نشود و خیلی سریع سوار بر اتوبوس شد.
اعتراض دختر 14 ساله: کار خودت را کردی آقای دایی؟

پرسپولیس هتلی را انتخاب کرده بود که از مرکز شهر خیلی دور بود و به نوعی در اهواز چندان شناخته شده نیست. با این حال هواداران از فرودگاه اتوبوس پرسپولیسی‌ها را تعقیب کرده و تا هتل محل اقامت این تیم آنها را همراهی کردند. وقتی اتوبوس حامل سرخپوشان وارد محوطه هتل شد، دایی دستور داد نگهبانی هتل هیچ کس را به داخل راه ندهد، موردی که اصلاً به مذاق تعقیب‌کنندگان خوش نیامد. در بین آنها هواداران کریمی با در دست داشتن عکس‌های او بدجور به چشم می‌آمدند. به محض اینکه دایی از اتوبوس پیاده شد، یک دختر تقریباً 14 ساله با صدای بلند فریاد زد: «آقای دایی، کار خودت را کردی و حالا خوشحالی که کریمی از فوتبال خداحافظی کرد و به پرسپولیس نیامد!» فریادهای این دختر همه توجه‌ها را جلب کرد اما دایی که رحیمی را کنار خود می‌دید، خیلی زود وارد ساختمان هتل شد.
جو ورزشگاه به سود پرسپولیس

پرسپولیس هیچ وقت در اهواز غریبه نبوده و نخواهد بود. آنها که روز پنج‌شنبه در اهواز مهمان بودند، فکر نمی‌کردند خوزستانی‌ها تا این حد به پرسپولیس علاقه‌مند باشند. از قبل از شروع مسابقه به خوبی از جو ورزشگاه می‌شد تشخیص داد که هواداران پرسپولیس تعدادشان از تماشاگران فولاد بیشتر است.
اعتراض بوقچی‌ها به تشویق کریمی

در شروع مسابقه گروهی از تماشاگران به تشویق کریمی پرداخته و به نوعی با او وداع کردند اما این مسئله با اعتراض شدید بوقچی‌ها مواجه شد. بوقچی‌های باشگاه سعی کردند با تشویق شدید دایی جو ورزشگاه را به سود این مربی تغییر دهند. این در حالی بود که دایی به این تشویق‌ها عکس‌العمل نشان داده و در جریان مسابقه برای سکوها دست تکان داد.
گل اول فولاد و سکوت تماشاگران

کرکری تماشاگران دو تیم تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول بازی در اوج هیجان بود اما ضربه غیرقابل مهار سروش رفیعی شرایط را تغییر داد. تشویق شدید فولادی‌ها و سکوت محض هواداران پرسپولیس باعث شده بود کاری از دست بوقچی‌های اعزامی از تهران هم برنیاید!
گل زیبای شریفات و تشویق یکصدای کریمی

جو ورزشگاه زمانی به شدت علیه علی دایی شد که شریفات با ضربه‌ای استثنایی دروازه نیلسون را باز کرد. در این لحظه هواداران پرسپولیس یکصدا علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند تا به نوعی اعتراض خود را به سرمربی تیم محبوب‌شان نشان دهند. دقیقاً مثل آن زمانی که حمید استیلی سرمربی پرسپولیس بود و هر وقت این تیم گل می‌خورد، تماشاگران شعار معروف «علی دایی» را سر می‌دادند! حالا این شرایط برای خود دایی پیش آمده و خداحافظی جادوگر کابوس او شده است!
اعتراض تا فرودگاه ادامه داشت

اعتراض تماشاگران پرسپولیس به عملکرد دایی و تیمش از ورزشگاه غدیر تا فرودگاه اهواز هم ادامه پیدا کرد. گروهی از هواداران دوآتشه پرسپولیس در اهواز با حضور در فرودگاه و اعتراض شدید به سرخپوشان آنها را بدرقه کردند. در این بین گروهی از هواداران هم دنبال عکس گرفتن با دایی و شاگردانش بودند که البته با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شدند. البته سوشا مکانی نسبت به اعتراض هواداران ناراضی و دلخور شد و مدعی بود در این شکست نقش نداشته و مستحق شنیدن شعار و انتقاد نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها