کد خبر: ۲۴۱۳۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

 به گزارش پایگاه 598،مهدي خواجه وند درخصوص تازه ترين جلسه کميته انضباطي اين باشگاه گفت: محور اين جلسه گزارشي بود که در باره پيام صادقيان به کميته رسيده بود و ما در اين خصوص تصميم گيري و موارد ديگري را نيز متذکر شديم.

به گزارش ايرنا، وي افزود: پيام صادقيان به دليل اعتراض هاي بي مورد و دريافت کارت قرمز از داور ديدار تيم هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان جريمه و 10 درصد از کل قراردادش کسر خواهد شد.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس درباره ساير بازيکنان اين تيم که طي دو هفته اخير با دريافت کارت هاي قرمز و زرد جريمه شدند نيز تصريح کرد: محور جلسه امروز گزارش پرونده صادقيان بود اما در پايان جلسه تاکيد شد که هيچ بازيکني حق اعتراض به تصميمات داور را ندارد.

خواجه وند ادامه داد: اين موضوع را قبل از فصل و هنگام عقد قرارداد نيز با تمامي بازيکنان در ميان گذاشته ايم و امروز بار ديگر در جلسه کميته انضباطي آن را مصوب کرديم.

وي در پاسخ به اين سووال که به نظر مي رسد بازيکنان از کادر فني در اين خصوص پيروي مي کنند و اعتراضات آنان بدنبال اعتراض هاي مکرر کادر فني اين تيم به تصميمات داوري است، اظهارداشت: اين مصوبه کادر فني را نيز دربر مي گيرد اما اينکه بازيکنان از کادر فني در اين خصوص پيروي مي کنند را قبول ندارم، آنان حرفه اي هستند و بايد به اصول حرفه اي پايبند باشند.

به گفته وي دايي پس از بازي در رختکن از عملکرد بازيکنان به خصوص کساني که در اين شکست مقصران اصلي بودند، گلايه مند بوده و با آنان برخورد کرده است برهمين اساس نمي توان بي مبالاتي بازيکنان متخلف را متوجه کادر فني دانست.

تيم فوتبال پرسپوليس در هفته دوم رقابت هاي ليگ برتر مغلوب تيم فولاد خوزستان شد و درحال حاضر با کسب يک امتياز از دو ديدار در رده سيزدهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها