کد خبر: ۲۴۰۸۷۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، به نقل از بانک ورزش – علی دایی گران‌ترین فرد در ورزش کشورمان است. یعنی بین مربیان و بازیکنان فوتبال که بیشترین دستمزد را بین سایر رشته‌ها می‌گیرند، دایی باز هم از همه گران‌تر است.
سوالی که پس از انتشار مبلغ دریافتی پرسپولیسی‌ها برای هواداران این تیم پیش آمده، این است که چرا دایی مبلغ قراردادش را مانند سایرین یک میلیارد اعلام نکرد. او می‌توانست به راحتی مبلغش را نصف کند، بدون اینکه کسی متوجه شود.
جواب خیلی ساده است. دایی احتمالا به دو موضوع فکر کرده که این کار را انجام داده است. اتفاقا هر دو مورد هم به مخالفان او برمی‌گردد. مورد اول اینکه با توجه به اخلاق دایی، احتمال به مشکل خوردن او با چند تن از اعضای هیات مدیره وجود دارد. آن وقت اعضای هیات مدیره مبلغ واقعی قرارداد دایی را لو می‌دادند یا اصلا مبلغی که قرار بود جدا پرداخت کنند را به دلیل وارد نشدن در برگه قرارداد، پرداخت نمی‌کردند تا خود دایی اعتراف کند که قراردادش بیشتر است.
علت دوم که بیشتر به واقعیت نزدیک‌تر است و حتی گفته می‌شود، دایی در جمعی دوستانه هم چنین بحثی مطرح کرده، بحث مخالفان بیرون از تیم بود. افرادی مانند مایلی‌کهن دنبال سوژه‌ای از دایی هستند تا حسابی علیه او بتازند؛ پس دایی قبل از اینکه به قولی آتو دست این افراد دهد، خودش مبلغ قرارداد واقعی‌اش را اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها