کد خبر: ۲۴۰۷۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
به نظر می رسد پروسه جذب جانشین کاستاریکایی سیدجلال در پرسپولیس به خوبی پیش نمی رود.
بر خلاف آنچه در روزهای گذشته مدام از سوی افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس تکرار می شد، به نظر می رسد ماجرای جذب میشل اومانا توسط این تیم ابدا رنگ و بوی جدی نداشته است. این مدافع وسط 31 ساله کاستاریکایی که در رقابت های جام جهانی نیز به صورت ثابت برای تیمش به میدان رفته بود، در تیررس پرسپولیسی ها قرار داشت و حتی خبر رسیده بود که به زودی با این تیم امضا می کند اما علیرغم همه این حرف و حدیث ها، داستان او و سرخپوشان هنوز در وضعیت بسیار مبهمی قرار دارد.


در فاصله تنها چند روز با آغاز رقابت های لیگ برتر، پرسپولیسی ها از آغاز مذاکرات با اومانا خبر دادند. جالب اینجاست که او پیش تر از چند باشگاه ایرانی دیگر نیز پیشنهاد دریافت کرده بود و دست رد به سینه آن ها زده بود. کمی بعد، خبر توافق اولیه این مهره با قرمزها مطرح شد و از آن به بعد از 5 تاریخ مختلف برای حضور او در تهران صحبت به میان آمد که آخری شان فردا خواهد بود. البته هنوز هم مشخص نیست که آیا در صورت عدم حضور این بازیکن در تمرین پرسپولیس تا فردا، تاریخ دیگری برای ورود او به ایران مطرح نشود!


به نظر می رسد پروسه جذب جانشین کاستاریکایی سیدجلال در پرسپولیس به خوبی پیش نمی رود. اگر امضای قرارداد او با سرخپوشان منتفی شود، مهم ترین سوال در این ارتباط این خواهد بود که آیا از همان ابتدا واقعا توافقی در کار بوده و یا اینکه همه این اعلام تاریخ ها صرفا برای سرگرم کردن هواداری که به شدت دغدغه جانشینی بهترین مدافع فصل گذشته تیمش را داشته، مورد استفاده قرار گرفته است؟ نکته مهم ماجرا وضعیت نامطلوب مالی پرسپولیسی هاست که نمی شد و نمی شود توقع داشت به چنین خرید گرانقیمتی ختم شود. در واقع اگر این میزان اصرار بین مدیران باشگاه در راستای قطعی بودن این خرید مطرح  نمی شد، کنار آمدن با آن برای پرسپولیسی ها کار چندان دشواری نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها