کد خبر: ۲۴۰۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۰
در جلسه پرسش و پاسخ همایش جبهه پایداری قم:
کوچک زاده: قالیباف و لاریجانی مرکز قدرت هستند/ زارعی: از خدمات خوب دولت نهم و دهم حمایت می کنیم/ اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در قم با برنامه پرسش و پاسخ حاضرین از اعضای مرکزی جبهه پایداری همراه بود که با حواشی را با خود به همراه داشت.
به گزارش پایگاه 598، اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در قم با برنامه پرسش و پاسخ حاضرین از اعضای مرکزی جبهه پایداری همراه بود که با حواشی را با خود به همراه داشت.

صادق محصولی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری، در خصوص وحدت جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان و احتمال لیست جداگانه جبهه پایداری بیان داشتند که: تشکیل جبهه پایداری الزاما برای مجلس نبوده و نیست و تصادفاً آغاز به کار این جبهه با انتخابات مجلس یکی شده است و طبیعی است که دوستان ما در جبهه پایداری روی این موضوع حساس شده اند و می خواهند به تکلیف خود عمل کنند. در خصوص وحدت با 2-8+7 مذاکراتی صورت گرفته است و زمینه صحبت و مذاکره هم هست و این طور نیست که ما در مقابل هم باشیم ولی مراقبت می کنیم که در خصوص رهنمود های رهبر انقلاب در خصوص مجلس و نمایندگان آن به وظیفه یمان عمل کنیم.

حجت الاسلام روان بخش در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی بیان داشتند که: اصل تشکیل این جبهه مقابله با جریان های انحرافی می باشد.

همچنین در پاسخ به این سوال که مگر تایید آیت الله مصباح موجب تایید هر فرد می شود؟ پاسخ دادند که: همواره خودمان را باید با تزار اندازه گیری کنیم و کسی نمی تواند ادعا کند که همیشه سالم خواهد بود و همواره باید به خدا پناه برد  و امیدواریم با هماهنگی که با بزرگان داریم و اهمیت به نصایح بزرگان همواره از انحراف دور باشیم.

حجت الاسلام آقا تهرانی در پاسخ به اینکه چرا جبهه پایداری در ائتلاف اصولگرایان شرکت نمی کند بیان داشت: خود وحدت بما هو وحدت دارای بار ارزشی نیست و بستگی دارد با چه اتحاد کنید. جبهه پایداری نسبت به آیت الله مهدوی کنی بسیار ادب می کند و ما برای ایشان احترام قائلیم منتهی در نشست هایی که با  دوستان داریم ما این را می گوییم که آیا اصولی که در منشور اصولگرایی خود آقایان نوشته اند مراعات می شود .

حجت الاسلام رسایی درباره ارتباط خود با مشایی و دریافت وجه از مشایی بیان داشتند که: من نشنیده ام که ایشان(مشایی) همچنین ادعایی کند و اگر جایی هم خصوصی گفته است واقعیت ندارد. عملکرد ما آنقدر روشن است که نیازی به پاسخ بنده نیست. استاد ما همیشه می گفت که طلبه یا باید جیبش باز باشد یا دهانش و اگر دیدید جایی دهانی بسته بود حتماً جیبی باز است و این در سیاست هم حاکم است.

ایشان در جواب افرادی که می گویند شما دارید با فتنه تجارت می کنید گفتند که: رهبری معظم پس از گذشت دو سال از فتنه 88 هنوز به این قضیه اشاره می کنند و این خود پاسخی مناسب به این افراد است . ما با ساز و کار 8+7 مشکل داریم و می گوییم از این ساختار کاندیدایی بیرون نمی آید که در فتنه ها درست عمل کند . اتفاقاً ما مدعی وحدت هستیم و می گوییم این سازوکار وحدت را به وجود نمی آرود. این مردم کودتای بزرگی همانند فتنه 88 را درک نموده اند و در این فتنه این همه رهبری گفتند این عمار و این آقایان سکوت کردند. حالا دوستان ما در 8+7 می خواهند برسند به لیست واحد، نتیجه لیست واحد مجلس هشتم شد چون گفتمان ما واحد نبود و نتیجه اش شد داستان وقف دانشگاه آزاد و ...

کوچک زاده در پاسخ به شایعه سازی برخی رسانه های گفت: امیرالمومنین می فرمایند برای این که انسانی را دروغگو بنامیم همین بس که هر چه را که شنیده ایم بگوییم. پس سخنانی که واقعیت ندارد نباید بیان کرد. تراز جبهه پایداری رهبری هستند ما به فلان آقا می گوییم به رهبری نامه نوشتی و در نامه ات سلام هم نکردی و او را در اطاعت از رهبری می سنجیم.

آقایان قالیباف و لاریجانی صلاحیت داشتن فردی را در 8+7 ندارند . مدت ها قبل تر از تشکیل جبهه پایداری این تشکیلات شروع به کار کرد و این آقایان افرادی در ان داشتند که به عنوان مثال آقای جلالی نماینده لاریجانی بود و سخنرانی ها شد که آقای لاریجانی باید نماینده داشته باشد. لاریجانی کنفرانس مطبوعاتی گذاشت و گفت جلالی نماینده من نیست. قالیباف و لاریجانی مرکز قدرت هستند ولی من نمی دانم چه هستند.

متقی فر در بیان رسالت این جبهه گفت :  بیشترین برنامه جبهه پایداری روشنگری است که مردم چه کسی را به مجلس بفرستند و لیست واحد نتیجه اش همین مجلس است ولی گفتمان واحد بود که فتنه 88 را کنار زد و انقلاب نگاه حزبی و منفعتی را بر نمی تابد و نگاه حزبی به جریان جبهه پایداری نمی چسبد.

دکتر زارعی در خصوص ارتباط با دولت گفت: ما از خدمات دولت نهم و دهم حمایت می کنیم و عملکرد بسیار خوبی که از خودشان به جا گذاشتند در خدمت رسانی به مردم و عدالت ورزی الان هم حمایت می کنیم و در آنچه که اختلاف نظر داریم تبعیت از رهبری است و در این خصوص عهد اخوتی با هیچ کس و جریانی نداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
سلام بر همه ی انقلابی ها
و درود بر بسیجیان حضرت آقا
این مطلب شهدایی برای وبلاگستان شما
یاعلی ممنون
http://mashregh16.blogfa.com/post-91.aspx
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها