کد خبر: ۲۴۰۵۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،وقتی مسعود شجاعی سال قبل لاس پالماس را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد امیدوار بود که بعد از جام جهانی راهی تیم بزرگتری شود اما اینطور که به نظر می رسد تقدیر او ماندن در لیگ دوی اسپانیا است.

بعد از پایان مسابقات جام جهانی، باشگاه لاس پالماس اعلام کرد که به خاطر مشکلات مالی اش نمی تواند به همکاری اش با مسعود ادامه دهد. آن زمان گفته می شد که مسعود از چند تیم لالیگایی پیشنهاد دارد اما تنها تیمی که به صورت رسمی برای جذب شجاعی درخواست داد، تیمی خارج از اسپانیا و در لیگ یونان بود.

باشگاه AEK البته هر چقدر منتظر جواب مسعود ماند، به نتیجه ای نرسید و تصمیم گرفت بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

مسعود شجاعی که گفته اولویتش ماندن در فوتبال اسپانیا است این روزها به جای بررسی پیشنهادهای لالیگایی باید روی دو پیشنهاد دسته دومی اش فکر کند. اولی باشگاه اوساسونا است که بعد از جذب نکونام دوست دارد مسعود را هم دوباره در اختیار داشته باشد و دیگری باشگاه رئال ساراگوسا است که مدیر فنی اش طرفدار سبک بازی بازیکن تیم ملی ایران است.

مسعود که همیشه گفته تا سالهای پایانی فوتبالش برنامه ای برای بازگشت به لیگ ایران یا لیگهای عربی حوزه خلیج فارس ندارد به احتمال زیاد امسال هم در دسته دوم فوتبال اسپانیا به بازی اش ادامه می دهد مگر آنکه اتفاق خاصی بیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها