کد خبر: ۲۴۰۴۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: در بازی حساس مقابل تراکتورسازی نیاز به حمایت هواداران خود داریم.

به گزارش پایگاه 598،قاسم حدادی‌فر در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر گفت: ما مقابل صبا بد بازی نکردیم و اتفاقاً شروع خوبی داشتیم. چند فرصت ایده‌آل را از دست دادیم و روی غافلگیری از این تیم گل خوردیم. البته صبا هم تیم بسیار خوبی بود، با این حال مهم این است که از این باخت درس بگیریم تا در بازی‌های آینده اشتباهات کمتری داشته باشیم.

وی در ادامه در مورد دیدار حساس تیمش در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم. تراکتورسازی بازی اول را برده و قطعاً با روحیه بالا به مصاف ما خواهد آمد.

«نقاط قوت تراکتورسازی به بازیکنان سرعتی و دونده‌اش مربوط می‌‌شود»، حدادی‌فر با بیان این جمله افزود: هر دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی دنبال فوتبال تهاجمی هستند و همین موضوع بازی را جذاب خواهد کرد. کار ما در این بازی سخت است ولی چاره‌ای جز برد نداریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد: نباید بگذاریم اتفاقات دو سال گذشته برای‌مان تکرار شود. ما باید خیلی زود خودمان را جمع و جور کنیم و تراکتورسازی را شکست دهیم. این بازی بسیار برای ما حساس است به همین دلیل نیاز شدیدی به حمایت هواداران داریم. امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند و از ذوب‌آهن حمایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها