کد خبر: ۲۴۰۴۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: بهتر است آل‌سعود برای خود کفنی آماده کند تا در موقع نابودی خودشان از آن استفاده کنند، مردم غزه نیازی به کفن اعراب ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: اعراب به جای فرستادن کفن برای مردم مظلوم غزه بهتر است به حال خود گریه کنند که سرنوشت غزه روزی در انتظار آنها خواهد بود.

وی به سکوت مرگبار و حیرت جهانی از بی‌خیالی کشورهای عربی منطقه در برابر کشتار بی‌رحمانه کودکان غزه اشاره کرد و افزود: این اوج قساوت قلبی و مزدور صفتی اعراب منطقه را نشان می‌دهد که در راس آنها آل سعود سعی در تحریک رژیم صهیونیستی و گروه‌های تندرو دارد که در منطقه شعله‌های نفاق و دودستگی فزونی پیدا کند.

وی گفت: از این آتش افروزی‌ها نه تنها کشورهای عربی منطقه و آل سعود بهره نمی‌برند بلکه عرب در دامن این فتنه‌ها گرفتار آمده و هستی‌شان را به باد خواهند داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی غزه را نماد مظلومیت حقیقی دانست و گفت: آنچه در این حادثه به شکل آشکار نمایان شد اینکه کشورهای عرب منطقه حامی صهیونیسم جهانی هستند و هیچ وقت دوست ندارند از خیانتشان دست بکشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها