کد خبر: ۲۴۰۲۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هدفم این است که آقای گل شوم و جایزه‌ای که امسال می‌گیرم، جایزه بهترین گلزن لیگ باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، امضایی که محمد عباس‌زاده پای برگه قرارداد باشگاه پرسپولیس نشاند، منتقدان را انداخت به جان دایی. در همان روزها بود که بدبین‌ها می‌گفتند این جوان‌های بی‌تجربه پرسپولیس را به قهقرا خواهند برد.

 

آقای سرمربی هم عباس‌زاده را که انتخاب خودش بود، نشاند روی نیمکت. یک نیمکت‌نشینی طولانی که تا میانه‌های نیم‌فصل دوم ادامه داشت. بعد از آن اما محمد عباس‌زاده فیکس شد و در هر بازی تماشاگر گل‌هایش بودیم.

 

نتیجه‌ این گل‌ها هم همین جایزه‌ای بود که سازمان لیگ به عباس‌زاده پیشکش کرد و او را "پدیده" خواند. پدیده‌ای که می‌گوید برای جایزه آقای گلی دندان تیز کرده است!

 

* تبریک می‌گوییم؛ در اولین سال حضور در پرسپولیس اولین جایزه‌ات را هم گرفتی.

- با این جایزه خودم هم سورپرایز شدم! فکرش را هم نمی‌کردم که من را انتخاب کنند.

 

* اما به هر حال انتخاب شدی!

- درست است اما خودم این عنوان را متعلق به پرسپولیس می‌دانم. الان هم فقط می‌توانم بگویم بابت این انتخاب خیلی خوشحالم اما نمی‌توانم احساس واقعی‌ام را به زبان بیاورم.

 

* به نظر خودت هم آنقدر موفق بودی که انتخابت کنند؟

- فکر می‌کنم بد نبودم. البته در فصل گذشته روزهای سخت زیادی داشتم. اولین سال حضور در پرسپولیس آن هم برای یک بازیکن جوان خیلی سخت است. من هم بی‌شک اگر بقیه بچه‌های تیم به ویژه بزرگترها کمکم نمی‌کردند و مورد اعتماد دایی قرار نمی‌گرفتم، شانس کسب چنین عنوانی را نداشتم. اغراق نیست اگر بگویم این موفقیت را مدیون اعتماد دایی و حمایت همبازیانم هستم.

 

* حالا همه بیشتر از قبل روی تو حساب می‌کنند؛ می‌توانی از پس انتظارها برآیی؟

- می‌دانم که از این به بعد مسئولیت سنگین‌تری دارم. بیشتر زیر ذره‌بین هستم و هواداران هم توقع و انتظار بیشتری از من دارند که باید آنها را برآورده کنم. پرسپولیس این فرصت را به من داد و حالا من باید برای پرسپولیس جبران کنم.

 

* این موضوع به تو استرس نمی‌دهد؟

- نه. مخصوصا که الان دیگر باتجربه‌تر هم شده‌ام و شرایط پرسپولیس را کاملا می‌شناسم. می‌دانم که فشارها بیشتر می‌شود. پس باید بیش از پیش تمرین و تلاش کنم تا آنطور باشم که مردم می‌خواهند. هدفم این است که آقای گل شوم و جایزه‌ای که امسال می‌گیرم، جایزه بهترین گلزن لیگ باشد. مردم هم هر جا من را می‌بینند، همین را می‌خواهند.

 

* اما فرصت‌هایی که در بازی با نفت از دست دادی، خیلی‌ها را ناامید کرد!

- بد آوردیم، هم من و هم نوروزی، شانس یارمان نبود. خیلی به گل زدن نزدیک شدیم اما همه توپ‌هایمان هدر رفت.

 

* شاید بهتر بود یک خط جلوتر در کنار نوروزی بازی می‌کردی.

- درست است که در این بازی مهاجم نوک نبودم اما دایی تصمیم می‌گیرد که کجا بازی کنم. با وجود این هر وقت شرایط فراهم می‌شد، به نوک حمله می‌رفتم و در جریان بازی هم مدام با رضا نوروزی جابه‌جا می‌شدم که فکر می‌کنم هر چه بگذرد هماهنگی ما هم بیشتر می‌شود.

 

* یعنی می‌توانیم به بازی‌های آینده امیدوار باشیم؟

- صد درصد. ما هر دو شم گلزنی خوبی داریم و فکر می‌کنم امسال بتوانیم با کمک همه بچه‌ها و حمایت هواداران، سال خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

 

* نمی‌ترسی که دوباره نیمکت‌نشین شوی؟

- اتفاقا وقتی نوروزی به پرسپولیس آمد از یک طرف خوشحال بودم که مجبور به رقابت هستم و می‌توانم خودم را حفظ کنم اما از طرفی هم فکر می‌کردم شاید دوباره نیمکت‌نشین شوم. خودم بیشتر احتمال می‌دادم که فیکس بازی‌ام ندهند اما دایی نشان داد هر بازیکنی که در تمرین‌ها خوب باشد، بازی می‌کند. من و نوروزی حالا می‌توانیم به هم کمک کنیم تا بهتر و بیشتر گل بزنیم.

 

* در بازی خانگی برابر نفت دو امتیاز مهم را از دست دادید و حالا باید در یک بازی سخت‌تر در اهواز به میدان بروید؛ می‌توانیم به پیروزی پرسپولیس در این بازی امیدوار باشیم؟

- ما همیشه امیدواریم. جای نگرانی نیست. این پرسپولیس خودش را نشان می‌دهد. مقابل نفت هم بد آوردیم وگرنه بازی را می‌بردیم.

 

* اما این بازی فرق می‌کند؛ فولاد مدافع عنوان قهرمانی است که بازی اولش را باخته و نمی‌خواهد در اهواز امتیاز از دست بدهد. گرمای این فصل اهواز هم که دیگر نیازی به گفتن ندارد.

- قطعا فولاد می‌خواهد شکست هفته پیش خود را جبران کند و بازی در گرمای اهواز هم واقعا سخت و طاقت‌ فرسا است. با این حال احساسم می‌گوید ما با همین شرایط هم در اهواز پیروز می‌شویم و اولین سه امتیاز را از فولاد می‌گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها