کد خبر: ۲۴۰۲۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
به نظر می‌رسد این سناریو علیه سرمربی استقلال خودجوش نیست و شاید توسط افرادی که در این سال‌ها با قلعه نویی مشکل داشتند، از قبل برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، از یکی، دو هفته قبل با مصاحبه‌ای که جواد نکونام انجام داد، استارت سناریویی علیه امیر قلعه نویی در آستانه شروع لیگ برتر فوتبال زده شد. ایمان موسوی و مهدی رحمتی از بازیکنان سابق استقلال نیز با مصاحبه‌هایشان نکونام را همراهی کردند تا جایی که داد سرمربی استقلال نیز در آمد و خواست از خودش دفاع کند. روز گذشته هم عباس محمدرضایی به این جمع شاگردان سابق ژنرال اضافه شد.

 

در حالی روز گذشته قلعه نویی شکایت نامه خود را آماده ارایه به دادسرای انقلاب کرد اما پای افراد دیگری نیز به این ماجرا باز شد.

 

امیررضا واعظ‌آشتیانی که یک‌سالی با قلعه نویی در استقلال کار کرد و از مخالفان سرسخت اوست دراین‌باره می‌گوید: «نمی‌دانم که باید بگویم متأسفم یا خوشحالم که صحبت‌های ٥‌ سال پیش من درخصوص مسائل پشت پرده توسط افراد دیگر مثل نکونام تکرار می‌شود و دیگران هم به صدق گفته‌های من رسیده‌اند. یادم است شب قبل از اولین بازی استقلال در فصل ٨٧-٨٨، در محل اردوی تیم حاضر شدم و دیدم افراد زیادی حاضر هستند که هم جو تیم را به هم ریخته‌اند و هم درحال پذیرایی از خود و بردن غذا به خانه هستند. همانجا اعلام کردم تنها هزینه بازیکنان و کادر فنی به حساب باشگاه است بقیه را باید خودشان حساب کنند. همین آقایان قبل از یکی از بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا نزد من آمدند و گفتند ایرماتوف، داور مسابقه ٥٠‌ هزار دلار طلب کرده تا بازی را به سود ما در آورد اما چون می‌دانستم این یک کلاهبرداری است به آن تن ندادم.»

 

وی در ادامه در رابطه با مقابله با این افراد می‌افزاید: «زمانی کسی می‌تواند ادعا کند که دنبال مبارزه با مفاسد است که خودش پاک باشد. کمیته اخلاق و مسئول آن زمانی که پرونده روشنی ندارند و خودش هم درگیر خیلی از مسائل است چگونه می‌تواند با مفاسد فوتبال برخورد کند. کسی چنین ادعایی می‌تواند بکند که آتو دست کسی نداشته باشد.»

 

از سویی دیگر عزیزالله محمدی درباره صحبت‌های امیر قلعه نویی در ارتباط با این‌که طی تماسی با او صلاحیت فردی را که جواد نکونام وی را یک دلال فوتبال فعال در کنار سرمربی استقلال معرفی کرده، تأیید کرده است، می‌گوید: «من هرگز این فرد را تأیید یا رد نکرده‌ام. اسم‌ او جزو ١٠١ نفری بود که ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اعلام کرد که نمی‌توانند با باشگاه‌ها فعالیت داشته باشند، پس من چطور می‌توانم او را تأیید کرده باشم.»

 

به نظر می‌رسد این سناریو علیه سرمربی استقلال خودجوش نیست و شاید توسط افرادی که در این سال‌ها با قلعه نویی مشکل داشتند، از قبل برنامه‌ریزی شده است زیرا ستاد تخلفات حرفه‌ای نیز که علیپور را می‌توان نفر اول آن دانست، مقابل این ماجراها سکوت کرده است. در نهایت شاید آبی‌پوشان که با یک برد فصل را شروع کرده اند، بازنده این حاشیه‌های به وجود آمده باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها