کد خبر: ۲۴۰۱۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
معاون رسانه مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: ۲۵۰۰ پایگاه و مرکز مشاوره آموزش و پرورش به دواطلبان ورود به مراکز آموزش عالی برای انتخاب رشته مشاوره می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، رسول پاپایی، معاون رسانه مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخاب رشته دانش‌آموزان در کنکور 93 و ورود به مراکز آموزش عالی و به منظور دسترسی همه داوطلبان و دانش‌آموزان از خدمات مشاوره‌ای، بیش از 2500 پایگاه و مرکز خدمات مشاوره مستقر در دبیرستان‌ها و مراکز پیش‌دانشگاهی سراسر کشور آماده ارائه خدمات به صورت حرفه‌ای به دانش‌آموزان و داوطلبان است.

وی در خصوص ساعت کار این مراکز گفت: مراکز و پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته وابسته به وزارت آموزش و پرورش با برخورداری از مشاورینی که دوره‌های خاص و مرتبط با این رشته را دیدند، هر روز از ساعت 7 صبح تا 20 آماده ارائه خدمات به داوطلبان است.

پاپایی در خصوص هزینه انتخاب رشته در پایگاه‌ها و مراکز مشاوره وابسته به آموزش و پرورش بیان داشت: هزینه این پایگاه‌ها از 5 هزار تا 50 هزار تومان است که با توجه به مقتضیات استان‌ها و بر اساس تأیید شورای معاونین هر استان متغیر است.

وی به خانواده داوطلبان ورود به مراکز آموزش عالی توصیه کرد مراقب تبلیغات وسوسه‌انگیز مراکز غیرمجاز و سایت‌های اینترنتی سودجو باشند و انتخاب رشته را از طریق مراکز رسمی آموزش و پرورش انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش به داوطلبان توصیه‌ای مبنی بر مراجعه به هیچ سایتی از جمله سایت www.entekhabreshte93.ir نداشته است، گفت: هرگونه ارتباط این وزارتخانه با سایت مذکور به شدت تکذیب می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها