کد خبر: ۲۴۰۱۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سعیداوحدی در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، در خصوص تخفیف هزینه های عتبات گفت: ما دو بسته سفر را به عتبات اضافه کردیم که بسته های سه روزه و چهارروزه است که 35 تا 40 درصد کاهش قیمت داشته است. 
 
وی خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت بحث اعزام زائران از طریق زمینی به عتبات این است که دوستان ما در حج و زیارت نگاهشان این است که وضعیت امنیت مرزها به حداکثر خود رسیده و کامل شده وامکان تشرف زائران است و این منوط به استعلام مجموعه نظارتی کشور است و به محض اینکه این استعلام را دریافت کنیم حج و زیارت آمادگی دارد که اعزام های زمینی را آغاز کند. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: فکر می کنم که ظرف یک یا دو هفته آینده این استعلام به پایان برسد و تکلیف اعزام زائران از طریق مرزهای زمینی به عتبات مشخص خواهد شد. 
 
اوحدی در خصوص وضعیت عمره 93-94 هم گفت: از شرکت های سعودی دعوت کردیم که از ابتدای هفته به ایران بیایند و کمیته عقد قرارداد سازمان حج و زیارت مذاکره با این شرکت ها را آغاز کنند و امیدواریم پیش از اعزام سفر حج تمتع اولویت سال 93-94 مشخص شود. 
 
وی در خصوص ظرفیت اعزام عمره در سال آینده گفت: تا امروز برای حدود 760 هزار زائر قراردادها تنظیم شده و امیدواریم با توجه به شرایط که در حال فراهم شدن است بتوانیم حداقل مشابه سال قبل را اعزام کنیم. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص پروازهای حج تمتع گفت: پروازهای حج تمتع به صورت قطعی از فرودگاه حضرت امام(ره) انجام می شود اما ملاحظاتی که سازمان حج و زیارت دارد و منتظر اعلام نهایی سازمان هواپیمایی کشوری است اگر این ملاحظات انجام شود قطعاً پروازها از فرودگاه حضرت امام(ره) انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها