کد خبر: ۲۳۹۸۲۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

هبه گزارش پایگاه 598،مانطور که پیش بینی می شد، قرمزهای تهران لیگ برتر را با سوشا مکانی آغاز کردند. او خیلی زودتر از نیلسون کوریا با تیم این فصلِ دایی تمرین کرده بود و در دیدارهای تدارکاتی نیز نمایش به شدت رضایت بخشی داشت. در اندازه ای که علی دایی در فاصله یک هفته پیش از مسابقه نخست تیمش در رقابت های لیگ برتر او را به عنوان مهره ثابت تیم خود برگزید و روی خط دروازه قرارش داد تا در مقابل مهاجمان نفت از دروازه تیمش حراست کند.

اولین تجربه حضور ثابت سوشا در ترکیب پرسپولیس در یک دیدار رسمی اما برای این دروازه بان خوشایند نبود. گلر 900 میلیونی قرمزها، روی تک گل یک امتیازی شاگردان منصوریان مقصر بود. نه به سبب برخورد توپ به بدنش بعد از برخورد به تیر دروازه، بلکه به موجب آنکه این دروازه بان از لحظه نواخته شدن شوت مهاجم نفت تا رسیدن آن به دروازه فرصت خوبی برای رسیدن به توپ داشت و با تعلل این فرصت را از دست داد.

گلر که باشی، حتی یک اشتباهت هم برای نابود کردن یک مسابقه کفایت می کند. حالا یک روز بعد از مسابقه پرسپولیس، کمتر کسی به یاد دیگر واکنش های سوشا و یا تک به تک رضا نوروزی که به سادگی می توانست سرخپوشان را 3 امتیازی کند می افتد و همه از هنر دروازه بانی حرف می زنند که توانسته از غلامرضا رضایی گل بخورد! علیرغم این گل بد اما مکانی هنوز یکی از بهترین سنگربانان فوتبال ایران است. او در بازی روز گذشته نیز بارها نشان داد در خروج از دروازه تبحر ویژه ای دارد و در طول فصل می تواند کمک زیادی به تیم تازه اش بکند. او که در نیم فصل دوم فصل گذشته موفق شده بود در 15 بازی 10 بار کلین شیت کند، برای رقم زدن اولین کلین شیت خود در پرسپولیس هنوز باید صبر کند.

اگرچه تعدادی از هواداران پرسپولیس روی بازگشت نیلسون به ترکیب و نیمکت نشینی سوشا تاکید دارند، بعید به نظر می رسد علی دایی در شرایط فعلی دست به این حرکت بزند. از یاد نبریم دیدار دوم سرخپوشان در اهواز برگزار خواهد شد. همانجایی که سوشا لیگ سیزدهم را به پایان برده است. او به خوبی با جو و شرایط ورزشگاه غدیر آشناست و همین فاکتور دومین حضور متوالی اش در ترکیب ثابت تیم دایی را تضمین می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها