کد خبر: ۲۳۹۷۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،او عقيده دارد اين گل اتفاقي رقم خورده و تکرار نمي شود . مصاحبه مکاني با "ورزش سه" را بخوانيد :

اولين حضور در درون دروازه پرسپوليس و در برابر تماشاگران اين تيم چطور بود؟

بالاخره شروع بازي ها هميشه سخت بوده و شرايط خاص خودش را هم دارد؛ تيم ما براي برد آمده بود. به نظرم در نيمه اول بازي قابل قبولي ارائه داده ايم و در نيمه دوم هم بهتر بازي کرديم و مي‌ توانستيم برنده باشيم. با اين حال فکر مي‌ کنم تيم ما بازي به بازي بهتر خواهد شد و مي‌ تواند به سوي قهرماني قدم بردارد. به عنوان بازيکن اين تيم به پرسپوليس خيلي خوشبينم و فکر مي‌ کنم تيم پرسپوليس با اعضاي کارآمدي که دارد مي‌ تواند به کسب نتايج مطلوب اميدوار باشد.

از عملکرد خودت راضي هستي ؟

به عنوان بازيکن هم در اين بازي تمام تلاشم را کردم که بازي قابل قبولي ارائه دهم و مطمئنم که در بازي هاي آينده بهتر هم خواهد بود. در حال حاضر بدن تمام اعضاي تيم سنگين است و فصل بدنسازي تازه به اتمام رسيده است، من فکر مي‌ کنم با گذشت زمان شرايط بهتر خواهد شد پرسپوليس از تيم هاي هميشه مدعي و بزرگي است و مطمئنا از شانس هاي قهرماني مي‌ باشد.

در مورد گلي که خوردي اندکي توضيح مي‌ دهي؟

من فکر مي‌ کنم بيشتر از آنکه کسي را در اين گل مقصر دانست بايد اين گل را روي حساب اتفاقات گذاشت. توپ به تير خورد و بعد از برخورد به تير به صورت اتفاقي به پشت سر من خورد و وارد دروازه شد. با اين حال سعي مي‌ کنم از اين به بعد اين اتفاقات هم نتواند باعث گل خوردن تيم ما بشود.

حضور در برابر تيمي که قبلا در آن حضور داشتي و بازوبند کاپيتاني اين تيم را هم بسته بودي چه حسي داشت؟

حس خاصي براي من وجود نداشت. در حال حاضر فوتبال کاملا حرفه اي شده و من تمام تلاشم را براي تيمي انجام خواهم داد که در آن حضور دارم زماني که در نفت بودم تمام تلاشم را براي موفقيت اين تيم انجام مي‌ دادم و اکنون هم اگر نفت به عنوان تيمي جوان و مدعي مطرح است ثمر تلاشم من و امثال من است که براي تيم زحمت کشيده ايم. مسئولان اين تيم براي جواناني مثل من زحمت مي‌ کشند و جواناني مثل هم تمام تلاشمان را براي موفقيت اين تيم انجام داديم. من اکنون بازيکن پرسپوليس هستم و اميدوارم بتوانم براي اين تيم بازي هاي خوبي انجام دهم تا سال هاي بعد که در پرسپوليس حضور نداشتم هواداران اين تيم از من خاطره خوبي داشته باشند.

چرا بازي به درگيري کشيده شد؟

من زياد به اين مسئله توجه نکردم و تمام تمرکزم روي برد تيم مان بود. فکر مي‌ کنم تيم نفت فقط براي مساوي آمده بود و تيم ما هم تشنه پيروزي بود به همين دليل اين درگيري ها پيش آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها