کد خبر: ۲۳۸۸۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،سيد سعيد افجه‌اي پس از برگزاري جلسه هيات مديره باشگاه استقلال در خصوص اين جلسه گفت: جلسه‌ امروز هيات مديره به صورت غير رسمي و در محلي غير از باشگاه انجام شد و همه اعضا با حضور افشارزاده در اين جلسه شرکت کردند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: قرار شد در جلسه بعدي هيات مديره درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بحث شود و نظري جويباري گزارش کاملي از نقل و انتقالات باشگاه استقلال ارائه کند و بعد راجع به آن با حضور تمام اعضا صحبت خواهيم کرد.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه با بيان اينکه به توصيه‌هاي وزير ورزش در باشگاه استقلال عمل شده، خاطرنشان کرد: جلسه امروز هيات مدير بيشتر صميمانه بود اما نظري جويباري هنوز گزارشي درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال ارائه نکرده و هروقت که او اين گزارش را داد ما درباره آن صحبت مي‌کنيم که فکر مي‌کنم در جلسه آينده بتوانيم در آينده دراين باره حرف بزنيم. ما 50 درصد در هزينه‌هايمان صرفه‌جويي کرديم که اين به خاطر راهنمايي وزير ورزش بوده که خواسته تا شفاف‌سازي صورت گيرد و در هزينه‌ها کاهش داشته باشيم.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال درباره اظهارات حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال افزود: من راجع به حرف‌هاي ايشان فعلا حرفي نمي‌زنم و صحبت‌هايم را امروز صبح اعلام کردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها